نماینده ی رشت:به خاطر تعهدی که به مردم روستا و کشاورز و به استان خودم که قطب کشاورزی است دارم عضو کمیسیون کشاورزی شدم.

به گزارش ندای گیلان،صادق حسنی شامگاه شنبه در مراسم ضیافت افطاری اصلاح طلبان و اعتدال گرایان گیلان در تالار گلستان شفت اظهار کرد: از مردم تشکر می کنم  امانت نمایندگی را به بنده دادند و امیدوارم امانت دار خوبی برای مردم گیلان و ایران باشم.

وی با بیان اینکه ماه نزول قرآن است و در تمام مراحل انتخابات سعی کردم از دستورات آن عبور نکنم، گفت:بنده احساس تکلیف کرده و پا به عرصه انتخابات گذاشتم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای با بیان اینکه خداوند کمک کرذ و مردم حمایت کردند و امروز نماینده ملت ایران هست، تصریح کرد:احساس می کنم اول راه هستم و باید برای شهر و کشور تلاش کنم.

حسنی با بیان اینکه عزت از آن خداست، گفت: من از خدا می خواهم که به من عزت عطا کند.

وی با بیان اینکه بحث ها و اختلافات را باید کنار بگذاریم، افزود: ما راهی نداریم جز اینکه کنار هم باشیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت استاندار بودم و به ایشان عرض کردم دولت تدبیر و امید در استان ما مظلوم واقع شده است، افزود: به ایشان گفتم این بحث را حتما مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.

حسنی با بیان اینکه نماینده مجلس متعلق به همه اقشار مردم است و از آن قشر و گروه خاصی نیست، افزود: یک نماینده باید در چارچوب کشور و برای همه مردم کار کند.

وی با بیان اینکه بنده بر اساس تخصص و تحصیلات خودم باید به کمیسیون اقتصادی مجلس می رفتم، افزود: به خاطر تعهدی که به مردم روستا و کشاورز و به استان خودم که قطب کشاورزی است دارم عضو کمیسیون کشاورزی شدم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه اکثر ما کشاورز زاده هستیم، افزود: امیدوارم بتوانم در این کمیسیون مشکلات کشاورزان را برطرف نمایم./کاسپین