موسوی خاطرنشان کرد:امسال و در هفته دولت ۲۵۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از تالش،اولین جلسه برنامه ریزی هفته دولت با رویکرد پروژه های عمرانی به ریاست معاون عمرانی فرمانداری تالش سید حمید موسوی در سالن اجتماعات فرمانداری تالش برگزار شد .

سید حمید موسوی با بیان اینکه کمتر از یک ماه دیگر هفته دولت آغاز خواهد شد  گفت:هفته دولت زمان مناسبی است زمان مناسبی است که عملکرد خود را به عموم مردم ارائه کنیم.

معاون عمرانی فرمانداری تالش در ادامه گفت : در سال ۹۳ تعداد ۸۸ پروژه با ۱۴ ونیم میلیارد تومان افتتاح شد در هفته دولت سال ۹۴ تعداد ۱۶۵ پروژه با ۴۵ میلیارد تومان و در سال ۹۵ تعداد ۱۲۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

موسوی خاطرنشان کرد:امسال و در هفته دولت  ۲۵۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان در شهرستان تالش به بهره برداری خواهد رسید.

موسوی  با تاکید بر اینکه تا زمانی که کار پروژه به صورت کامل تمام نشده است نباید افتتاح داشته باشیم گفت: با حمایت دولت تدبیر امید پروژه های خوبی در بحث عمرانی در شهرستان تالش افتتاح خواهد شد.

در این جلسه مهندس باباخانی شهردار لیسار ار افتتاح یک میدان در شهر لیسار با نمایی از قلعه تاریخی صلصال خبر داد.

بخشدار مرکزی تالش چنگیز شکوری نیز در این جلسه خواستار برقراری نظم در کارها شد و گفت:باید کارها را به ترتیب تمام کنیم و تا آخرین روز دنبال تمام شدن کارها نباشیم.