واحد تولیدی شستشو و دانه بندی شن و ماسه و تولید بتن همزمان با هفته دولت با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان فومن به بهره برداری رسید.

به گزارش نداي گيلان: رئیس اداره صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به آغاز بهره برداری از یک واحد تولید بتن و دانه بندی شن و ماسه در منطقه ماکلوان واقع در شهرستان فومن، گفت: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۳۲ هزار مترمربع و با ایجاد اشتغال مستقیم برای ۲۵ نفر به بهره برداری رسید.
افشین سروش تصریح کرد: این واحد تولیدی با مجهز بودن به دو خط تولید مجزا، سالیانه ظرفیت تولید ۳۵۰ هزار تن شن و ماسه دانه بندی شده و ظرفیت ۱۰۰ هزار تن بتن در سال را داراست.
امیر هلانی نوبری سرمایه گذار این طرح نیز در مراسم آغاز به کار این واحد تولیدی با اشاره به اینکه تولیدات این واحد یکی از مصالح مورد نیاز برای انجام پروژه‌های زیرساختی در صنعت ساختمان، حمل و نقل و راهسازی است، خاطر نشان کرد: مواد اولیه و مورد نیاز خود را از معادن کوهی و سایر بهره برداران معدنی تأمین می‌کنیم و با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این واحد تولیدی صدور مجوزهای لازم برای آغاز فعالیت‌های بهره برداری از معادن کوهی و شن و ماسه‌ای در این شهرستان بسیار موثر خواهد بود.
گفتنی‌ست؛ مراسم افتتاح این واحد تولیدی با حضور فرماندار شهرستان فومن، امام جمعه شهرستان و مسئولان شهرستانی برگزار شد