مراسم بزرگداشت این هنرمند پیشکسوت در26 بهمن ساعت 15 عصر در سالن علامه حزین لاهیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار می شود

بزرگداشت حسین محجوبی، هنرمند پیشکسوت عرصه نقاشی روز 26 بهمن ماه 1394 در سالن علامه حزین لاهیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار می شود.

به گزارش ندای گیلان؛ این مراسم به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، شهرداری و شورای اسلامی شهرستان لاهیجان به منظور تجلیل از تلاش های چندین ساله هنرمند پیشکسوت عرصه نقاشی، استاد حسین محجوبی برگزار می شود.

در این مراسم، فیلم مستند زندگی حسین محجوبی با عنوان “دلواپس درختان بوم” ساخته علیمحمد مسیحا به معرض نمایش در می آید.

محجوبی متولد 1309 است. وی در سال 1338 از دانشکده هنرهای زیبای تهران فارغ التحصیل و علاوه بر نقاشی در عرصه معماری ، پارک سازی و فضای سبز  نیز فعالیت داشته است که طراحی پارک ساعی در تهران از آثار این هنرمند در این زمینه است.محجوبی نخستین نمایشگاه انفرادی خود را در سال 1337 برپا کرد و تا به امروز بیش از 40 نمایشگاه انفرادی در گالری های مختلف برگزار کرده است.

مراسم بزرگداشت این هنرمند پیشکسوت در روز یاد شده ساعت 15 عصر در سالن علامه حزین لاهیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار می شود و تمامی علاقمندان می توانند در این مراسم شرکت کنند.