مدیرکل محیط زیست گیلان در خصوص پسماند بیمارستان ها اظهار داشت:در استان ما هیچ بیمارستانی بدون مدیریت و سامان دهی پسماند به بهره برداری نخواهید رسید.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت،قربانعلی محمدپور مدیر کل محیط زیست گیلان در جلسه شورای شهر رشت که پیش از ظهر امروز با حضور اعضای شورا و مسئولین محیط زیست گیلان و کشور برگزار شد اظهار داشت:متاسفانه مشکلات در استان ما زیاد است اما این پتانسیل را داریم که مشکلات را برطرف کنیم.
وی خاطرنشان کرد:اگر سنبل آبی را ۵ سال پیش مدیریت می کردیم اکنون چنین معضل نداشتیم.
محمد پور با اشاره به اینکه حتی دنیا هم در بحث احیای تالاب کم تجربه است بیان داشت:در حال احیای تالاب انزلی هستیم و در تلاشیم که در این زمینه قدم های مثبتی برداریم.
مدیر کل محیط زیست گیلان تصریح کرد:باید در بحث آموزش تلاش بیشتری کنیم تا بتوانیم در بحث محیط زیست، مدیریت بهتری داشته باشیم.
وی در خصوص پسماند بیمارستان ها اظهار داشت:در استان ما هیچ بیمارستانی بدون مدیریت و سامان دهی پسماند به بهره برداری نخواهید رسید.

محمدپور خاطرنشان کرد:امیدواریم بتوانیم مشکلات تالاب عینک را هم در کنار تالاب انزلی حل کنیم.
این مقام مسئول افزود:اگر مشکلی در حوزه محیط زیست وجود داشته باشم خودم شخصا ورود خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل ما در استان پسماند خانگی است بیان داشت:باید در بحث آموزش تلاش بیشتری کنیم و علی رغم میل باطنی با افراد متخلف برخورد قاطع خواهیم کرد.
محمد پور اضافه کرد:برای حل هر معضل اجتماعی همه باید در کنار هم قرار بگیریم و با کمک هم به حل این معضلات بپردازیم.