سومین همایش فصلی روسا و دادستان های واحدهای قضایی استان در سال جاری با حضور رییس کل دادگستری گیلان صبح امروز به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،همایش فصلی روسای دادگستری ها و دادستان های استان به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی با هدف برقراری عدالت در جامعه به پیروزی رسیده است و هر زمان که از عدالت فاصله بگیریم از آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل دور شده ایم.

وی با تاکید بر اینکه رسیدگی قضایی باید پیوست عدالت داشته باشد تصریح کرد: در سیره ائمه اطهار نیز صدور احکام قضایی بر مبنای رسیدگی عادلانه صورت می گرفت.

رئیس شورای قضایی استان بزرگترین مطالبات مردم را رسیدگی عادلانه برشمرد و افزود: عدالت امر فطری بشر است و فطرت بشر آن را به درستی می یابد.

وی در پایان با بیان اینکه حضرت امیر المومنین علیه السلام وقتی قضاوت می کرد آثار قضاوتش در جامعه منتشر می شد خاطرنشان کرد: هر چه میزان رضایتمندی و اعتماد مردم افزایش یابد یعنی به عدالت نزدیک تر شده ایم.