رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان، از برپایی دوره آموزش عالی مدیریت حرفه ای کسب و کار (DBA) با گرایش دیپلماسی تجاری در سطح دکتری برای اولین بار در استان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان، از برپایی دوره آموزش عالی مدیریت حرفه ای کسب و کار (DBA) با گرایش دیپلماسی تجاری در سطح دکتری برای اولین بار در استان خبر داد.

روهام قلیچی با بیان آغاز پذیرش دانش پذیر دوره بلند مدت مدیریت حرفه ای کسب و کار (DBA) با گرایش دیپلماسی تجاری در گیلان افزود: این دوره با همکاری شرکت توسعه تجارت مدیران تعالی و موسسه آموزش عالی کاوشگران و با اعطای گواهینامه مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای نخستین بار در استان برگزار می شود.
وی با اشاره به امکان فراهم آوری زمینه های آشنایی و پژوهش در حوزه اقتصاد ایران در سطح بین الملل و جامعه جهانی برای دانش پذیران در این دوره آموزش عالی اظهارکرد: افزایش توان تجزیه و تحلیل مسائل و موقعیت های اقتصادی و بازرگانی در محیط بین الملل، توانمندسازی در موقعیت های اقتصادی و بازرگانی پساتحریم، افزایش مهارت های برقراری و هدایت روابط تجاری، گسترش روابط کارکردی مدیران در بخش اقتصاد و دیپلماسی تجاری و افزایش قابلیت بهره برداری از ابزارهای ارتباطی از جمله مهم ترین اهداف این دوره است.
رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان، مخاطبان اصلی این دوره را رایزنان اقتصادی، مدیران عامل و کارآفرینان، مدیران ارشد و میانی سازمانها، کارشناسان فعال و فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد مؤسسات آموزش عالی رشته های مختلف دانشگاهی عنوان کرد.
وی افزود: دوره عالی مدیریت حرفه ای کسب و کار طی دو سال به مدت 400 ساعت آموزشی، شامل سه ترم به صورت حضوری و یک ترم به صورت نیمه حضوری به منظور ارائه پروژه پایان نامه و با بهره گیری از دانش و تخصص اساتید مجرب دانشگاه های معتبر داخلی و بین المللی و نیز اعضای هیأت علمی مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، سازمان توسعه تجارت و رایزن های اسبق اقتصادی وزارت امور خارجه برگزار می شود.
قلیچی با اشاره به ظرفیت محدود پذیرش در این دوره آموزش عالی تصریح کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در اسرع وقت می توانند با شماره تلفن 01333254689 مرکز آموزش بازرگانی گیلان تماس بگیرند.