مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت به مناسبت سی و هفتمین بهار انقلاب گفت: ایرانی هیچ‌گاه لباس عزت خویش را با تن‌پوش ذلت معاوضه نكرده و نخواهد كرد.

مرتضی عاطفی در گفت وگو با ایسنا، منطقه گیلان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن یكی از ماندگارترین حماسه‌های تاریخ حیات ملت ایران و آینه خورشید درخشان اسلام است که تجسم اراده پولادین یک ملت در حفظ و اعتلای انقلابی الهی است که کابوس مستکبران و نویدبخش مجاهدت و فریاد آزادی خواهی ملت های مظلوم و ستم دیده جهان است.

وی ادامه داد: ایرانی هیچ‌گاه لباس عزت خویش را با تن‌پوش ذلت معاوضه نكرده و نخواهد كرد، ملتی كه همواره نشان داده ندای معنویت، آزادی و استقلال را لبیك می‌گوید و با تمام قوا برای تجلی ارزش‌های ایرانی اسلامی خود می‌ایستد.

وی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در سی و هفتمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با یاد امام راحل، شهدا و مجاهدانی که برای استقرار نظام اسلامی جان های پاک خود را نثار کردند، ملت غیرتمند ایران را همچون همیشه به حضوری استوار و با شکوه به راهپیمایی 22 بهمن امسال فرا می خواند، افزود: کارکنان سازمان مدیریت پسماند، گسترده‌تر از قبل در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شركت خواهند كرد تا همنوا با همه مردم ایران اقتدار و پایمردی خود را به دشمنان این ملت اثبات كنند.