مراسم معارفه مرتضی عاطفی به عنوان شهردار منطقه دو رشت روز شنبه با حضور مشاور عالی شهردار و‌ جمعی از مدیران در دفتر مدیریت منطقه برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،مختار جباری مشاورعالی شهردار رشت در جلسه معارفه شهردار منطقه دو با تشکر از زحمات یعقوب امیری شهردار سابق این منطقه گفت :پیام شهردار رشت  از انتصاب مهندس عاطفی ، به حرکت درآوردن موتور توسعه شهری با محوریت هنر ، فرهنگ و گرشگری است.

جباری با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه دو رشت اظهار داشت: منطقه دو از لحاظ کالبدی و فیزیکی تفاوت های زیادی با مناطق دیگر دارد که می تواند در مدیریت شهری از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار باشد.

مشاور عالی شهردار افزود: منطقه دو با توجه به قرار گرفتن  در بافت مرکزی و تاریخی شهر رشت می تواند با تکیه بر موقعیت جغرافیایی و تمرکز بر حوزه های فرهنگی ، میراثی و تاریخی نقش بسزایی را در تحول اقتصاد ی رشت ایفا کند.

جباری توضیح داد : افتتاح پیاده راه فرهنگی که در همین منطقه قرار دارد گامی مؤثر در توسعه گردشگری شهر است .

مشاور عالی شهردار با یادآوری برنامه های ثابت قدم شهردار رشت در زمینه برندسازی با هدف رونق گردشگری در مرکر استان گفت: سنگینی این ماموریت عمدتا بر  دوش مدیریت و کارکنان منطقه دو است.

جباری توضیح داد: بخش زیادی از سرمایه فرهنگی رشت در منطقه دو قرار دارد که بر اهمیت استراتژیک آن می افراید.

مشاور عالی شهردار رشت افزود: محور توسعه در رشت مبتنی بر گردشگری است در نتیجه  باید در حوزه برندسازی، اعتمادسازی و گردشگری شاهد اتفاقات مثبت در منطقه دو رشت باشیم.

 

مدیریت با محور اخلاق و‌فرهنگ

جباری با اشاره به سبک مدیریت مرتضی عاطفی گفت: مدیریت عاطفی با محور اخلاق ، آرامش و رویکرد فرهنگی است و از آنجایی که در منطقه دو موتور تحرک باید با محور گردشگری و فرهنگی باشد ایشان برای حضور در این سمت انتخاب شدند تا با رویکرد فرهنگی موتور توسعه را مبتنی بر هنر ، فرهنگ و گردشگری بهتر از قبل به حرکت دربیاورد.

مشاور عالی شهردار  در پایان اضافه کرد : امیدوارم حضور عاطفی در منطقه دو اتفاقات خوبی را برای منطقه رقم بزند.

 

روزهای روشن در منطقه دو

در ادامه جلسه مرتضی عاطفی با قدردانی از زحمات امیری شهردار سابق منطقه  ، انسجام و کارآیی نیروی انسانی در منطقه دو را زبانزد خاص و عام دانست و از اعتماد دکتر ثابت قدم بابت این انتصاب تشکر و قدردانی کرد .

عاطفی توضیح داد که پیش از این هم در این منطقه حضور داشته و با فضای کار در ناحیه غریبه نیست.

مدیرعامل سابق سازمان پسماند رشت در پایان ابراز امیدواری کرد با همراهی نیروهای شهرداری منطقه دو شاهد روزهای خوبی در این نقطه از رشت باشیم.

 

در ادامه این نشست شماری از معاونان منطقه دو با آرزوی موفقیت برای عاطفی در این سمت، آمادگی خود را برای ادامه تلاش با هدف پیشرفت بیشتر در این ناحیه را اعلام کردند.

در پایان مراسم با اهداء لوحی از سوی مشاور عالی شهردار،حکم شهردار ی منطقه دو به مرتضی عاطفی ابلاغ شد و از زحمات یعقوب امیری تقدیر شد