باید از اعتماد مردم برای وحدت و همدلی در استان و در بین تمام نمایندگان مجلس استفاده کنیم تا شاهد توسعه اقتصادی، صنعتی سیاسی و روابط بین الملل باشیم

به گزارش ندای گیلان،احمد رمضانپور نرگسی در گفت وگو یی، از حضور مردم در مرحله دوم انتخابات تشکر کرد و افزود: آمار ها نشان می دهد که حضور در مرحله دوم  کاهش می یابد، اظهار کرد: این بار مردم مخصوصا در این فصل که فصل کشاورزی است براساس روال گذشته پای صندوق های رای آمدند وکاندیدای خودشان را انتخاب کردند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: این حضور را به خود مردم و در مرحله دوم به منتخبین تبریک می گویم.

رییش شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان ادامه داد: امیدواریم کاندیداهای منتخب که وارد مجلس شورای اسلامی شدند از این انتخاب نهایت استفاده را ببرند و بتوانند با همه اعضای مجمع منتخب نمایندگان وحدت و همدلی داشته باشند و برای توسعه استان  قدم های موثری بردارند.

رمضانپور با تاکید بر اینکه جبهه اصلاحات همانند انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۲ در انتخابات مجلس حضوری فعال داشتند،گفت: چون نظام و انقلاب متعلق به همه مردم و همه جبهه ها نگرش های فکری احزاب جمهوری اسلامی  است.

وی تصریح کرد:  به عنوان یک جریان فکری متعلق به نظام انچه که بدست ما برسد برای مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح دریغ نخواهیم کرد.

رمضان پور با تاکید براینکه برای انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری هم برنامه ریزی خواهیم داشت در مورد پیش بینی ریاست مجلس دهم، اظهار کرد: عارف تجربیات اجرایی دارد و لاریجانی هم دستی در مسایل فرهنگی و مدیریتی مجلس دارند و هر دوی آن ها لایق هستند.

رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه اعتقاد به چرخش نخبگان دارم، گفت: با اینکه لاریجانی دو دوره ریاست مجلس را عهده دار است چه اصراری است که عارف هم این تجربه را کسب کند با این حال ایرادی هم نمی بینم که لاریجانی هم ادامه راه ندهند.

رییس شورای اصلاح طلبان گیلان اظهار کرد: باید از اعتماد مردم برای وحدت و همدلی در استان و در بین تمام نمایندگان مجلس استفاده کنیم تا شاهد توسعه اقتصادی، صنعتی سیاسی و روابط بین الملل باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان باید راجع به ریاست مجلس تصمیم بگیرند و خیلی رسانه ها به این موضوع متمرکز نشوند و در این مورد به نظر نمایندگان مردم در خانه ملت احترام بگذاریم./کاسپین