نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اعلام کاهش نرخ تورم زیر ۱۵ درصد در جامعه، اظهار کرد:مردم درد جامعه را احساس نمیکنند..
وی با بیان اینکه نرخ واقعی بیکاری به دلیل اینکه مرکز مستقلی نداریم نمی‌توان اعلام کرد، یادآور شد: مسئولان با وجود تعدیل نیروی انسانی نرخ بیکاری در گیلان را به طرف منفی اعلام می‌کنند

ندای گیلان :جبار کوچکی‌نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود مناسبت‌های مختلف در تاریخ کشور اظهار کرد: هر کدام از مناسبت‌ها به غیر از مناسبت‌های مذهبی مربوط به یک صنف است.
وی نامگذاری روزها را به دلیل توجه مسئولان به مشکل صنف‌های مختلف عنوان کرد و افزود: ارزش و اعتبار خبرنگاران به جایی رسیده که یک روز برای قدردانی از اصحاب رسانه در تقویم کشور به ثبت رسیده است.
کوچکی‌نژاد با بیان اینکه تلاش برای رضای خداوند و توجه به مردم موجب موفقیت در فعالیت‌ها می‌شود، تصریح کرد: تلاش رسانه‌ها باید در راستای گره‌گشایی از مشکل مردم و اصلاح امور باشد.
نماینده مردم رشت در مجلس، خبرنگاری را حرفه‌ای سخت و حساس خواند و بیان کرد: اصحاب رسانه باید در راستای جهت‌دهی اطلاعات در جامعه تلاش کنند.
وی به توقع مردم نسبت به برخورداری نمایندگان از اندیشه شفاف اشاره کرد و گفت: مسئولان باید در گفتار و رفتار با مردم صادق باشند.
کوچکی‌نژاد با اشاره به اقدام‌های انجام شده در مجلس نهم، خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها در بخش عمرانی در مجلس نهم سخت‌تر از دوره‌های گذشته است.
نماینده مردم رشت در مجلس در ادامه از گازدار شدن تمام روستاهای رشت تا سال آینده خبر داد و یادآور شد: اگر ضعفی در بخش خدمات شهری وجود دارد باید فضا برای ارائه خدمات بیشتر باز شود.
وی با بیان اینکه ارائه بعضی از خدمات در شهر رشت به‌کندی انجام می‌شود، اظهار کرد: توسعه فعالیت‌ها با همدلی بیشتر امکانپذیر است.
کوچکی‌نژاد به تعدیل نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی گیلان اشاره کرد و افزود: تعدیل نیروی انسانی موجب ایجاد بحران اشتغال در جامعه می‌شود.
نماینده مردم رشت در مجلس خواستار جلوگیری از تعدیل نیروی انسانی توسط استاندار و فرمانداران در گیلان شد و بیان کرد: برخی از مسئولان پس از تعدیل نیرو اقوام خود را به‌کار می‌گیرند.
وی در ادامه از پرسش از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون فرهنگی مجلس در هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی در مورد بیمه خبرنگاران، توزیع یارانه رسانه‌ها و اعتبارات قرآنی پاسخ می‌دهد.
کوچکی‌نژاد به ارائه آمارهای مختلف در مورد کاهش بیکاری و تورم در جامعه اشاره کرد و گفت: بانک مرکزی و مرکز آمار ایران باید مستقل باشند و زیر نظر سه قوه فعالیت کنند.
نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اعلام کاهش نرخ تورم زیر ۱۵ درصد در جامعه، اظهار کرد:مردم درد جامعه را احساس نمیکنند..
وی با بیان اینکه نرخ واقعی بیکاری به دلیل اینکه مرکز مستقلی نداریم نمی‌توان اعلام کرد، یادآور شد: مسئولان با وجود تعدیل نیروی انسانی نرخ بیکاری در گیلان را به طرف منفی اعلام می‌کنند/پیک دانشجو