کاوسی مدیر مرکز آموزش و پژوهش و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت:با تلاش مجموعه همکاران سال گذشته این مرکز توانست در بین پنج مرکز برتر کشور قرار گیرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان  عصر سه شنبه  به همراه معاونین از مرکز آموزش و پژوهش و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی بازدید کردند.

در ابتدای جلسه  کاوسی مدیر مرکز آموزش و پژوهش و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی گزارشی از عملکرد این مرکز ارائه داد و گفت: با تلاش مجموعه همکاران سال گذشته این مرکز توانست در بین پنج مرکز برتر کشور قرار گیرد. در جهت حفظ و تلاش این جایگاه نیازمند تلاش بیشتر است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان نیز در سخنانی  وضعیت کشور را در مقایسه با کشورهای حاشیه از نظر شاخص‍های مختلف همچون علمی و پژوهشی به مراتب با ثبات تر و بهتر  دانست و گفت: در چنین شرایطی با  در نظر گرفتن کمبودها و مزیت ها می بایست در جهت توسعه بیش از پیش در سطح بین المللی تلاش کرد.

کیوان محمّدی با اشاره به اینکه  ظرفیت و توانایی های بالایی در مرکز آموزش و پژوش و آینده نگری وجود دارد افزود:  این مرکز یکی از بخش های فعال است که ارتباط به مراتب بیشتری با بدنه اجتماع دارند و نوع درخواست از آن برمبنای محور علم است.

وی با اظهار رضایت از عملکرد مرکز و تقدیر و تشکر از مجموعه مرکز پژوهش و آینده نگری افزود:  یک مدیر به تنهایی قادر به پیش برد امور نیست و نیازمند همکاری و تعامل همکاران در آن مجموعه است. خوشبختانه گروه خوبی در مرکز آموزش وجود دارد. اگر سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان آرامشی هست قبل از آنکه مربوط به مدیریت سازمان باشد مرهون مجموعه همکارانی است که دارای اخلاق، متانت، دانش و تخصص بالا در زمینه های مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی و… هستند. در سازمان کسانی حضور دارند که از لحاظ فرهیختگی در طراز استادان دانشگاه قرار می گیرند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان در خصوص انتشار  نشریات علمی در سازمان گفت: اگر بتوانیم سیستم نشریه الکترونیک را ترویج بدهیم موفق تر خواهیم بود. در این راستا تقویت سایت سازمان مهم است و تاکید دارم همکاران مقالات خود را زمینه مختلف جهت انتشار در سایت قرار دهند. معتقدیم به جز اخبار، در مباحث علمی و پژوهشی سوژه های بسیاری برای مطرح کردن در سایت وجود دارد. کمیت به اندازه کافی در مباحث علمی بالا رفته اما باید روی بالا بردن کیفیت تلاش کرد.

وی در پایان سخنان خود گفت:  شما پرسنل تنها، یک کارمند نیستید بلکه مسئول توسعه استان به عنوان یک واحد علم محور هستید، لذا هرچیزی که فکر می کنید به توسعه استان کمک میکند باید مورد توجه قرار گیرد.