کارگر ساده یکی از شرکتها که در صف نانوایی حضور داشت با مشاهده نماینده های فرماندار فرصتی برای خود بر شمرد و جملاتی انتقادی نسبت به آقای فرماندار بیان کرد که در نهایت منجر به بازداشتش شد.

ندای گیلان:کارگر ساده یکی از شرکتها که در صف نانوایی حضور داشت با مشاهده نماینده های فرماندار فرصتی برای خود بر شمرد و جملاتی انتقادی نسبت به آقای فرماندار بیان کرد که در نهایت منجر به بازداشتش شد.

جمعی از کارکنان فرمانداری یکی از شهرستانهای گیلان جهت سرکشی از عملکرد نانوایان به مغازه هایشان رفته و از نزدیک شاهد نحوه فروش نان به مردم بودند.

در این بین کارگر ساده یکی از شرکتها که در صف نانوایی حضور داشت با مشاهده نماینده های فرماندار فرصتی برای خود بر شمرد و جملاتی تند و انتقادی نسبت به آقای فرماندار بیان کرد و ضمن دلخور بودن از وضعیت اقتصادی و گرانی نان گفت: معلوم نیست فرماندار چکار می کند و آردهای سهمیه ای را کجا می برد؟!

بعد از این ماجرا رئیس عالی دولت در این شهرستان طاقت نیاورد و فورا دست به شکایت از این کارگر ۳۰ ساله زد.

هم اکنون ۳ روز است که فرد انتقاد کننده در بازداشت به سر می برد و فرماندار نیز رضایتی برای آزاد شدنش نداده است.

لازم به ذکر است که روز گذشته یکی از مقامات ارشد دادگستری گیلان از پایین بودن آستانه تحمل برخی مسئولان نسبت به انتقاد گلایه کرده و گفت: کسی که مسئولیتی می گیرد نباید نسبت به هرگونه انتقادی واکنش نشان دهد./8دی