ندای گیلان:ارتفاع برف در محور فرعی رحیم‌آباد‌ـ‌لشکان «راهدارخانه لات‌محله» به 70 سانتی‌متر رسیده است

به گزارش ندای گیلان به نقل از خبرگزاری فارس ، شهریار اسماعیلی پیش از ظهر امروز در جریان عملیات برف‌روبی راهداران این شهرستان از محورهای اصلی، فرعی و روستایی رودسر، اظهار کرد: از اواخر شب گذشته بارش برف شدید در مناطق کوهستانی رودسر آغاز شده و اکنون نیز با همان شدت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بارش برف در اشکورات رودسر شدید است، افزود: ارتفاع برف در محور فرعی رحیم‌آباد‌ـ‌لشکان «راهدارخانه لات‌محله» به 70 سانتی‌متر رسیده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی رودسر گفت: بارش برف در محور سی‌پل‌ـ‌شوییل 50 سانتی‌متر و در محور زیاز‌ـ‌شوک به 30 سانتی‌متر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه راهداران رودسر از ابتدای ساعات آغاز بارش به حالت آماده‌باش بودند، تصریح کرد: راهداران با استفاده از ماشین‌آلات راهداری مشغول برف‌روبی و بازگشایی راه‌ها شدند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: اکنون راهداران با دو دستگاه بولدوزر، دو دستگاه لودر، سه دستگاه گریدر، دو دستگاه کامیون برف‌روب، یک‌ دستگاه کامیون سوخت‌رسان، دو دستگاه ماشین سبک کمک‌دار مشغول برف‌روبی هستند.

وی با تصریح بر اینکه 20 نفر اپراتور ماشین‌آلات و راهدار مشغول برف‌روبی راه‌ها هستند، متذکر شد: طبق دستورالعمل ستاد حوادث غیر مترقبه، بازگشایی راه‌ها به ترتیب اولویت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی انجام می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی رودسر درباره وضعیت انسداد راه‌های این شهرستان یادآور شد: تاکنون گزارشی از انسداد راه به ما ارائه نشده است.