مدیرکل کمیته امداد گیلان از ایجاد حدود 3 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد امام خمینی در استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم که تا پایان سال به چشم انداز ترسیم‌شده توسط کمیته امداد امام که ایجاد حدود 7 هزار و 300 فرصت شغلی است دست یابیم.

به گزارش ندای گیلان،عباس اهرابی امروز در حاشیه بازدید از طرح راهبری پرورش قارچ در رحمت‌آباد رودبار اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد امام خمینی استان گیلان بحث ایجاد اشتغال برای مددجویان است و در تلاش است که برای ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر گام مؤثری بردارد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه به‌کارگیری راهبران شغلی در راستای پایدارسازی اشتغال و توانمندسازی مددجویان یکی از سیاست‌های کمیته امداد برای اشتغال‌آفرینی مددجویان است ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی قصد دارد امسال ۷ هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی جدید برای مددجویان خود در استان گیلان ایجاد کند.

اهرابی از ایجاد حدود ۳ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد امام خمینی در استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم که تا پایان سال به چشم انداز ترسیم‌شده توسط کمیته امداد امام که ایجاد حدود ۷ هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی است دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات کمیته امداد ایجاد راهبری شغلی است افزود: راهبری شغلی در واقع نوعی فعالیت اقتصادی و کارآفرینی است که در آن کارآفرینان، طرح‌های اشتغال‌زایی خود را به کمیته امداد پیشنهاد می‌دهند و با دریافت تسهیلات نسبت به توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار برای آنان اقدام می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گیلان بیان داشت: در طرح راهبری شغلی قرار است امسال حدود ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان پرداخت شود که نتیجه آن ایجاد ۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی است که تاکنون حدود ۵۰۰ فرصت شغلی آن در سطح استان گیلان ایجاد شده است.