سالاری گفت: اگر نارسایی وجود دارد باید با صدای بلند بگوییم و انتقاد دستگاه ها از یکدیگر نه تنها تضعیف آن دستگاه محسوب نمی شود بلکه باعث تقویت آن دستگاه نیز خواهد شد.

به گزارش ندای گیلان،مصطفی سالاری صبح یکشنبه در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان رشت، اظهار کرد: به عنوان یکی از مسئولان نظام مقدس اسلامی خدمت رسانی به مردم وظیفه اصلی ما محسوب می شود.

وی با بیان اینکه همه مسئولان این نظام منتخب مردم هستند، افزود: باید همبستگی، وحدت و یکپارچگی در میان مسئولان و دست اندرکاران نظام مقدس اسلامی وجود داشته باشد و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در راستای حل مشکلات مردم گام موثر برداریم.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم حضور مسئولان در میان مردم و شنیدن مشکلات و مسائل آنها، گفت: یکی از مهم ترین وظایف و اولویت های مسئولان دستگاه های اجرایی استان گیلان توجه بیشتر به مطالبات و نیازهای مردم به ویژه جوانان است.

وی با اشاره به ایجاد امید و نشاط در سطح جامعه از سوی مسئولان، خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت های موجود در گیلان زمینه های رونق فضای کسب و کار در این استان وجود دارد که باید تقویت شود.

سالاری با بیان اینکه مسئولان دستگاه های اجرایی به عنوان نمایندگان دولت باید بیشترین ارتباط و مراوده را با مردم داشته باشند، تصریح کرد: این سبب می شود با مشکلات مردم از نزدیک آشنا و با شناسایی و انتقال آنها در صدد رفع مشکلات برآیند.

وی تأکید کرد: مسئولیت هر کم کاری در زمینه خدمتگذاری به مردم بر عهده مسئول مربوطه است.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به اینکه یأس و ناامیدی در میان مردم عملکرد مسئولان را زیر سوال می برد، افزود: مسئولان باید پاسخگوی نیازها و مشکلات مردم بوده و همیشه در بین مردم حضور داشته باشند تا دسترسی مردم به آنان برای بیان مشکلات و مطالبات شان به راحتی صورت بگیرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اگر نارسایی وجود دارد باید با صدای بلند بگوییم و انتقاد دستگاه ها از یکدیگر نه تنها تضعیف آن دستگاه محسوب نمی شود بلکه باعث تقویت آن دستگاه نیز خواهد شد.

سالاری با بیان اینکه در قبال معیشت، اشتغال جوانان، بهداشت، درمان، آموزش، فرهنگ، مهارت آموزی، نشاط اجتماعی و آزادی بیان مشکلات مردم مسئول هستیم، ادامه داد: اگر عملکرد مثبتی داشته باشیم باعث پویایی جامعه و رضایتمندی روز به روز مردم از انقلاب می شویم.مهر