عاشوری با بیان اینکه یکی از برنامه های شاخص و محوری «اجتماع بزرگ بسیجیان» است، یادآورشد: این برنامه با عنوان «شکوه مقاومت» در روز پنجم آذر ماه در میدان اصلی شهر در صومعه سرا برگزار می شود.

به گزارش ندای گیلان،فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا در جلسه هماهنگی برگزاری هفته بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، اظهار کرد: در روزهای ابتدایی حادثه زلزله کرمانشاه تلاش شد تا شهرستان نیز نقشی کوچک در کمک رسانی به این حادثه دیدگان داشته باشد.

سرهنگ کیا عاشوری افزود: در این زمینه هزار باکس آب معدنی از سوی شهرداری و ۱۵۰ تخته پتو از سوی شهرستان به سپاه قدس گیلان انتقال داده شد تا به حادثه دیدگان استان کرمانشاه رسانده شود.

وی در ادامه به موضوع هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج یکی از مولفه های قدرت در جمهوری اسلامی محسوب می شود.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه این ارگان میراث گران سنگی است که همزمان با انقلاب اسلامی بعداز ۱۰ ماه دستور تأسیس آن داده شد، خاطرنشان کرد: امام خمینی در زمان به ثمررساندن انقلاب از مردم استفاده کرده و برای ماندگاری آن نیز از همین مردم بهره گرفت.

وی با اشاره به اینکه دیدگاه امام خمینی (ره) این بود که با مردم می توان انقلاب را حفظ کرد، تصریح کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی مولفه قدرت را از سطح نیروهای مسلح به سطح ملی و مردمی کشاند.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه ثمرات تشکیل بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس لمس شد، خاطرنشان کرد: بسیج کلید حلال همه مشکلات و حافظ انقلاب بوده و تا زمانی که بسیج وجود دارد انقلاب نیز وجود خواهد داشت.

وی به جنگ سوریه نیز اشاره کرد و گفت: امروز شاهد اشاعه تفکر و روحیه بسیجی در بسیاری از کشورها اسلامی و در میان ملت های اسلامی هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا در ادامه به برنامه های این هفته نیز اشاره کرد و افزود: برپایی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، نشست های بصیرتی  و روشنگری با موضوعات مختلف، مسابقات فرهنگی و ورزشی، ویزیت رایگان، گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهیدان برخی از برنامه های این هفته است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های شاخص و محوری «اجتماع بزرگ بسیجیان» است، یادآورشد: این برنامه با عنوان «شکوه مقاومت» در روز پنجم آذر ماه در میدان اصلی شهر در صومعه سرا برگزار می شود.

سرهنگ عاشوری با اشاره به حضور و سازماندهی هفت گردان بیت المقدس شهرستان صومعه سرا برای حضور در این اجتماع، ادامه داد: انتظار داریم که همه مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان نیز در این برنامه ها حضور پیدا کنند.مهر