یکی از رسانه های بیگانه و ضدانقلاب، در اقدامی ناشیانه و غیرحرفه ای، با سوءاستفاده از یک فایل صوتی، سخنان معاون اسبق سیاسی و امنیتی استاندار گیلان را به معاون کنونی سیاسی و امنیتی استاندار گیلان منتسب کرده است

به گزارش ندای گیلان به نقل از ایرنا،یکی از رسانه های بیگانه و ضدانقلاب  (جمعه) در اقدامی ناشیانه و غیرحرفه ای با سوءاستفاده از یک فایل صوتی و پخش فایل صوتی مکالمه تلفنی غلامعلی رضوانی معاون اسبق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با یکی از بزرگان استان، تصویری از محمد احمدی پور معاون کنونی سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان پخش و این سخنان را به وی منتسب کرد حال اینکه این فایل صوتی، مربوط به معاون فعلی استاندار گیلان نبوده و محتوای آن نیز ارتباطی به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارد.
شایان ذکر است این فایل صوتی مربوط به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 1390 و موضوع تایید صلاحیت یکی از داوطلبان نمایندگی آن دوره از مجلس بوده است.
به گزارش ایرنا ، روابط عمومی ستاد انتخابات استان گیلان در همین ارتباط اعلام کرد: این اقدام ناشیانه رسانه بیگانه و ضدانقلاب، ناشی از شتاب زدگی و عجله آنها برای ایجاد فضای تشویش در آستانه برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری است.
این گزارش افزوده: هم اکنون، با همدلی و آرامش موجود در استان، شرایط بسیار مناسبی برای حضور مردم در پای صندوق های اخذ رأی و مشارکت بالای سیاسی وجود دارد.
در این گزارش با اشاره به حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران آمده است: همانگونه که مردم با حضور در این راهپیمایی، پایبندی خود به آرمان های انقلاب را به اثبات رساندند، به طور قطع، با حضور در انتخابات هفتم اسفندماه نیز، به دشمنان نظام اسلامی نشان می دهند که همچنان به انقلاب وفادار هستند.
در این گزارش اضافه شده: این اقدامات ناشیانه و نخ نما از سوی رسانه های معاند و بیگانه، نزد ملت ایران جایگاهی ندارد و مردم هوشیار کشورمان، سره را از ناسره تشخیص می دهند.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.