مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: با توجه به افتتاح طرح عظیم گازرسانی به 200 روستای گیلان در هفته دولت امسال، آمار جذب مشترک در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 140 درصد رشد داشته است.

به گزارش ایلنا از رشت، جمشید ظهیری از جذب بیش از 30 هزار مشترک گاز در نیمه اول امسال خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر افزود: با توجه به افتتاح طرح عظیم گازرسانی به 200 روستای گیلان در هفته دولت امسال، آمار جذب مشترک در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 140 درصد رشد داشته است.

ظهیری اظهار کرد: از این تعداد مشترک جذب شده در نیمه اول سال جاری، بیش از 22 هزار مشترک با اجرای پروژه های بند «ق» از نعمت گاز برخوردار شده اند.

وی افزود: با گازرسانی به بیش از 30 هزار مشترک در نیمه اول امسال، تعداد کل مشترکین گاز در استان به بیش از 900 هزار مشترک رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان بیان داشت: با برنامه ریزی های بعمل آمده تا دهه فجر امسال 50 هزار مشترک دیگر به جمع مشترکین گاز در استان افزوده خواهند شد.

به گزارش ایلنا،بند ق بندي در تبصره 2 قانون بودجه سال 1393 كل كشور است كه بر اساس آن تمام روستاهاي بالاي 20 خانوار كه هزينه گازرساني به هر خانوار در مناطق سردسير كمتر از 6 ميليون تومان باشد بايد از نعمت گاز برخوردار شوند.