به گزارش ندای گیلان از رشت، اسدالله عباسی در نخستین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر با تشریح کارهای انجام شده در بخش های مختلف از جمله  اشتغال با اشاره به تعهد ایجاد ۳۰ هزار شغل طی سال جاری در گیلان اظهار کرد: تاکنون ۹۶ درصد از این تعهد محقق شده‌ که در سامانه رصد […]

به گزارش ندای گیلان از رشت، اسدالله عباسی در نخستین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر با تشریح کارهای انجام شده در بخش های مختلف از جمله  اشتغال با اشاره به تعهد ایجاد ۳۰ هزار شغل طی سال جاری در گیلان اظهار کرد: تاکنون ۹۶ درصد از این تعهد محقق شده‌ که در سامانه رصد قابل بررسی است.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال پروژه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و فرهنگی با چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان گیلان افتتاح می‌شود، اضافه کرد: در ماه‌های آینده نیز کارها و برنامه‌هایی در حوزه های کشاورزی، فرهنگی و گردشگری انجام می‌دهیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار میلیارد تومان در تولید برق از سال گذشته تاکنون خاطر نشان کرد: به میمنت چهل و چهارمین بهار آزادی بیش از پیش همه تلاشمان را برای رفع دغدغه مردم در مهار تورم، گرانی و نظات بر قیمت‌ها به کار می‌گیریم.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن در سال‌های بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب، برای از بین بردن کشور جمهوری اسلامی ایران به منظور رسیدن به اهداف شوم خود بسیار تلاش کرد، افزود: با همه فشارها اعم از تحمیل جنگ، تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی، نفوذ فرهنگی، جنگ ترکیبی و اغتشاش، نتوانست به اهداف خود برسد و در این راه شکست خورد و سرخورده شد.

عباسی با اشاره به تحرکات اخیر دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران و توهین به ساحت قرآن کریم، پیامبر (ص) و حریم ولایت فقیه خاطر نشان کرد: این تحرکات و عصبانیت دشمن، نشان از پیروزی، اقتدار و موفقیت نظام است، دشمن متوجه اقتدار نظام شده ضمن اینکه مردم همواره آکاهانه و با بصیرت از نظام دفاع می‌کنند و راه درستی را طی می‌کنیم.

وی با یادآوری تلاش‌های دشمن در انتخابات رئیس‌جمهور دوره سیزدهم با هدف کمرنگ‌کردن حضور مردم پای صندوق‌های رای اظهار کرد: دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنان بسیار بر طبل ناامیدی کوبیدند اما مردم با حضور در انتخابات، رئیس‌جمهور مردمی و انقلابی انتخاب کردند و دولت انقلابی سیزدهم، به پشتوانه رهبر معظم انقلاب تشکیل شد.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه با برنامه‌های راهبردی، تحریم‌های دشمن را دور زدیم و آنان متوجه این مهم شدند، خاطر نشان کرد: اگر چه ما در مسیر مشکلات و موانعی را داریم، اما ۴۴ سال افتخار نظامان را با ایران استوار جشن می‌گیرم و قدردان گفتمان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هدیه حضرت امام خمینی (ره) به ما، هستیم.

وی اظهار کرد: دشمن در تلاش است تا حواسمان را پرت کند و نگاهمان را از تمرکزی که برای خدمات صادقانه پیدا کرده‌ایم، تغییر دهد، اما هیچ وقت موفق نخواهد شد، اضافه کرد: سجده شکر به جا می‌آوریم و راه شهدا را مقتدرانه ادامه می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم که دشمنان با صف‌آرایی، ما را از مسیر منحرف کنند، مسیرمان را پیدا کرده‌ایم و با قدرت تمام ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/