محمودی گفت:هفت پروژه شهرستان املش یا حضور استاندار گیلان به بهره برداری می رسد.

به گزارش ندای گیلان،یونس محمودی با تبریک فرارسیدن ایام هفته دولت یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و افزود : هفته دولت فرصت بسیار مغتنمی برای ما مسئولان است که از  راه و سیره عملی شهیدان رجایی و باهنر الگو بگیریم.

محمودی اظهار داشت : امیدواریم با بیان شخصیت و سیره آن بزرگواران در حوزه های اخلاقی و اجرایی الگو بگیریم و فضایل و مناقب شهیدان رجایی و باهنر را نصب العین خود قرار دهیم.

در ادامه فرماندار املش با اشاره به پروژه های افتتاحی در شهرستان در ایام هفته دولت پرداخت وافزود : در هفته دولت شهرستان املش نیز بسان شهرستان های دیگر دارای پروژه ها و برنامه های متنوعی است که به ذکر آنان پرداخت.

وی در ادامه گفت : در هفته دولت امسال تعداد 75 پروژه با اعتباری بالغ بر 63 میلیاردتومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت : اهم پروژه هایی که با حضور استاندار محترم جناب آقای دکتر نجفی افتتاح خواهند شد ، هفت پروژه میباشد اعم از گازرسانی به 13 روستای ییلاقی با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان از محل بند (ق) بودجه سال 93 ، که در روز افتتاح مردم روستای شیه از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

پروژه آبرسانی به 9 روستا از محل کمک های مقام معظم رهبری و تعامل کمیته برنامه ریزی شهرستان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و پانصدمیلیون تومان که این پروژه بعداز طی  یک پروسه زمانبندی سه ساله به بهره برداری خواهید رسید.

افتتاح 136 واحد مسکن مهر که 48 واحد آن تحویل متقاضیان خواهد شد. این پروژه با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان و بهره مندی 150 خانوار تحویل مشمولین خواهد شد.

محمودی در ادامه به افتتاح شرکت آریا جوجه اشاره کرد و گفت : شرکت آریا جوجه تولید بوقلمون ، با اعتباری معادل 10 میلیارد تومان از محل بخش خصوصی و تعامل بخش دولتی و ظرفیت تولید اشتغال 10 تا بیست نفر در روستای تبرزین لنگه افتتاح خواهد شد.

بهره برداری از 277 مسکن طرح مقاوم سازی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان توسط بنیاد مسکن ، بهره برداری از 10 کیلومتر از آسفالت راه روستایی مناطق ییلاقی از منطقه گرمابدشت تا سیاه خلک اهم پروژه هایی است که با حضور استاندار محترم افتتاح خواهند شد.