مومنی زاده پروژه گازرسانی با اعتبار قریب 50میلیارد تومانی را بزرگترین پروژه در تاریخ شهرستان فومن خواند و گفت: پروژه گازرسانی فومن قرار است تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد

به گزارش ندای گیلان،میرشمس مومنی‌زاده فرماندار فومن در نشست با دهیاران این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری فومن برگزار شد، با بیان اینکه دهیاران بازوان اجرایی دولت علی الخصوص فرمانداری‌ها در هر شهرستان می‌باشند،اظهار کرد:سیاست و برنامه‌های دولت بواسطه شما دهیاران در روستاها عملیاتی می‌شود.

وی به نقش موثر دهیاران در اجرای پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: کلیه نهادها و ادارات شهرستان ماموریت‌ها و وظایف محوله خود را با تعامل و همکاری دهیاران به انجام می‌رسانند.

مومنی‌زاده هدف از برگزاری نشست‌های متوالی با دهیاران شهرستان فومن را در طول سال جاری تقویت تعاملات و ارتباطات دانست و خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌ها در راستای درک مشترک از مسائل، مشکلات و نیازمندی‌ها و ایجاد طرح‌ها و برنامه‌ها برای توسعه و تامین نیازمندی‌های شهرستان است.

وی با بیان اینکه همواره تعداد مشکلات و نیازمندی‌ها بالا و امکانات محدود می‌باشد،گفت:همواره تمام تلاشمان خدمتگزاری و ارائه خدمات در جهت رفع و پیشبرد امور مردم است.

فرماندار فومن تصریح کرد:انتظارست همگان برای اجرای برنامه‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت داشته باشند.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو افزود:انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در مقطع کنونی یک ماموریت مهم و ملی به شمار می‌رود که باید به نحو شایسته و پرشکوه برگزار شود.

مومنی‌زاده نقش دهیاران را در اجرای باشکوه و هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات مهم و موثر دانست و عنوان کرد: از ورود به تبلیغات انتخاباتی و  جانبداری از کاندیدا به جد پرهیز شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر باید با محوریت و حضور گسترده مردم برگزار شود، افزود:بخشداران باید برنامه‌های دهه فجر روستاها را از نظر کیفیت برگزاری، مورد ارزیابی قرار دهند.

فرماندار فومن با اشاره به حضور کاندیدا در برنامه‌های دهه فجر و برخورد شایسته با آنها متذکر شد:مردم نتیجه انتخابات را رقم خواهند زد، همگان موظف می‌باشیم بستر و زمینه حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات را فراهم کنیم.

وی اقتدار،استقلال،عزت و امنیت امروز کشور را مرهون خون پاک و مطهر شهدا دانست و یادآور شد:خون شهدا نظام اسلامی را بیمه کرده است و ما بواسطه و برکت خون شهدا بر سر سفره جمهوری اسلامی نشسته‌ایم.

مومنی‌زاده به برگزاری یادواره 405شهید والامقام فومن اشاره کرد و گفت:ما موظف به نهایت تکریم و تجلیل نسبت به شهدا و جایگاه شهدا می‌باشیم، برگزاری یادواره‌ها یکی از جلوه‌های تکریم شهدا است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا یک عاشورای دیگر متعلق به انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: شهدا متعلق به همه مردم هستند، برگزاری یادواره 405شهید شهرستان بهانه‌ای برای پاسداشت رشادت‌های شهیدان است و باید به نحو مطلوب برگزار شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه فومن یکی از شهرستان‌های گردش پذیر است که باید با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و حضور گردشگران نیز برنامه‌ریزی و تدابیر لازم اندیشیده شود،ادامه داد: تحت هیچ شرایطی اجرای پروژه های عمرانی شهرستان نباید راکد بماند.

فرماندار فومن در پایان پروژه گازرسانی با اعتبار قریب 50میلیارد تومانی را بزرگترین پروژه در تاریخ فومن در سال جاری خواند و اظهار کرد: پروژه گازرسانی فومن بنا است تا قبل از پایان سال جاری در سطح شهرستان به بهره‌برداری رسد./ایسنا