محسنی گفت:در پنجمین روز هفته دولت 7 طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار71 میلیارد و 272 میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای گیلان از شفت،محمدرضا محسنی در گفتگویی اظهار داشت:در پنجمین روز هفته دولت 7 طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار71 میلیارد و 272 میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.

فرماندار شفت افزود:امروز یک کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی شفت با حضور علی یزدانی معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت با هزینه 60 میلیارد ریال افتتاح و برای 35 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: 3 رشته راه روستابی به طول 3270  در روستاهای چوبر ، خرفکل و ملل آب به بهره برداری رسید که برای آن 10 میلیارد و 872 میلیون ریال هزینه شده است.

محسنی با بیان اینکه برنامه های پنجمین روز از هفته دولت در شفت یک زمین ورزشی در روستای پلنگ پشت این شهرستان افتتاح شد و یک پل روستایی در لاسک به بهره برداری رسید اظهار داشت:افتتاح مسکن محرومین در چوبر  نیز پایان بخش برنامه های امروز بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان شفت در پایان بیان داشت: در هفته دولت امسال  78 پروژه عام المنفعه با اعتباری افزون بر 168 میلیارد ریال در شهرستان شفت به بهره برداری خواهد رسید.