مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه حدود ۳۰ درصد از معلمان گیلانی به رتبه خود در اجرای طرح رتبه بندی معلمان معترض بودند، گفت: اعتراض این افراد بررسی می‌شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت، محمد فائزی امروز در نشست با اصحاب رسانه گیلان با اشاره به اینکه رتبه بندی به دنبال احیای جایگاه و منزلت معلمان در جامعه است اظهار کرد: آموزش و پرورش فردای جامعه است و احیای جایگاه معلم سطح علمی کشور را ارتقا می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به برنامه‌های هفته معلم در گیلان گفت: تجلیل از دبیران جهادی مقاطع اول و دوم، برگزاری برنامه معراجی‌ها، تجلیل از معلمان تربیت بدنی، برنامه سپاس معلم و دیدار ۷ معلم نمونه استان با رهبری و نماینده ولی فقیه در گیلان از جمله این برنامه‌ها است.

فائزی افزود: همایش استانی تکریم و بزرگداشت معلم در دهکده ساحلی روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که در این برنامه معلمان منتخب استان گیلان با حضور استاندار گیلان و نمایندگان مجلس تقدیر می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه حدود ۳۰ درصد از معلمان گیلانی از مجموع ۲۷ هزار نفر، به رتبه خود در اجرای طرح رتبه بندی معلمان معترض بودند افزود: اعتراض این افراد بررسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال ۱۰۰ معلم جدید مقطع اول ابتدایی در گیلان جذب می‌شوند ادامه داد: با توجه به بازنشستگی برخی معلمان با کمبود نیرو مواجه هستیم و مهرماه از ظرفیت نیروهای جدید استفاده می‌کنیم.