عضو شواری ائتلاف اصولگرایان گیلان با بیان اینکه موفقیت لیست ائتلاف در مرحله اول غیر قابل کتمان است، گفت: اصلاح طلبان گیلان هیچ نماینده ای در مجلس دهم نخواهند داشت

به گزارش ندای گیلان کاظم حسینی اشکوری در گفتگویی با کاسپین ادعا کرد که اصلاح طلبان گیلان نمی توانند حتی یک نمایده در مجلس دهم داشته باشند!این در حالی است که چهار نماینده ی اصلاح طلب گیلان با رای مردم به مجلس راه یافتند و پیروزی حسنی جوریابی در رشت تقریبا قطعی به نظر می رسد.

این گفتگو را در ادامه می بینید:

کاظم حسینی اشکوری با تبریک میلاد امام جواد (ع)از جلسه مشترک خود و محمد رضا احمدی خبرداد و اظهار کرد: در این دیدار صمیمانه از حمایت دکتر احمدی از لیست ائتلاف تقدیر شد.

وی با بیان اینکه این برنامه و حضور دیگر کاندیدها ادامه خواهد داشت، افزود: انتظار اینگونه حمایت ها از فرزندن انقلاب نا به جا نیست.

عضو شواری ائتلاف اصولگرایان استان گیلان با بیان اینکه نیروی های انقلابی نباید با هم اختلاف داشته باشند، گفت: هدف  شورای نزدیک کردن این نیرو های ارزشی است.

حسینی اشکوری با بیان اینکه موفقیت لیست ائتلاف در مرحله اول غیر قابل کتمان است، افزود: بحمد الله به کمک بزرگان با رفع شدن این اختلافات میزان موفقیت اصولگریان قطعی شده است.

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با اشاره با صحبت های برخی رسانه های اصلاح طلب، افزود: به صراحت اعلام می کنیم که اصلاح طلبان گیلان هیچ نماینده ای در مجلس نخواهند داشت.