این هفته لژیونرهای ایرانی در ادامه بازی‌های برگزار شده در کشورهای مختلف اروپایی عملکرد خوبی داشتند که در بین لژیونرهای ایرانی، علیرضا جهانبخش بهترین عملکرد را داشت

به گزارش ندای گیلان،این هفته لژیونرهای ایرانی در ادامه بازی‌های برگزار شده در کشورهای مختلف اروپایی عملکرد خوبی داشتند که در بین لژیونرهای ایرانی، علیرضا جهانبخش بهترین عملکرد را داشت و برای تیمش گلزنی کرد. در ادامه نگاهی به عملکرد لژیونرهای کشورمان در بازی‌های این هفته لیگ‌های مختلف اروپایی خواهیم داشت.

 درخشش جهانبخش
در اولین بازی از هفته یازدهم لیگ هلند، هیرنوین در خانه اسپارتاروتردام به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت. در این بازی قوچان‌نژاد در ترکیب اصلی هیرنوین حضور داشت و بعد از یک نیمه به دلیل مصدومیت جزیی جای خود را به ورمان داد. در یکی دیگر از بازی‌های این هفته لیگ هلند، آلکمار در خانه موفق شد ویلم تیلبورگ را با نتیجه 3 – 2 از پیش‌رو بردارد. در این بازی جهانبخش ضمن گلزنی از روی نقطه پنالتی، 2 پاس گل هم داد تا ستاره تیمش لقب بگیرد.
 آزمون فقط 15 دقیقه
روبین‌کازان در شانزدهمین بازی خود در فصل ۱۸ – ۲۰۱۷ لیگ برتر روسیه به مصاف تیم مدعی و قدرتمند زنیت‌‌سن‌پترزبورگ رفت و توانست این تیم را با تساوی بدون‌گل متوقف کند. سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تیم روبین‌کازان در این بازی روی نیمکت‌ ذخیره‌ها قرار داشت اما از دقیقه ۷۵ به جای ریفات، مهاجم ۲۱ ساله روسی وارد میدان شد و با توجه به بازی تهاجمی زنیت نتوانست در خط حمله تیمش صاحب توپ و موقعیت شود. در دیگر بازی این رقابت‌ها، آمکار که در ترکیب خود از بازیکن ایرانی‌اش بهره می‌برد، مغلوب آنژی شد. در این بازی سعید عزت‌اللهی در ترکیب اصلی قرار داشت و ۹۰ دقیقه برای آمکار بازی کرد.
 پیروزی المپیاکوس با گل کریم
تیم المپیاکوس در چارچوب هفته دهم سوپر لیگ یونان در ورزشگاه خانگی کارایسکاکی آتن میزبان پلاتانیاس قعرجدولی بود و با نتیجه پرگل ۵ – یک پیروز شد. پاردو(۲ و ۹۰)، بوتیا(۱۹)، سیسه(۳۲) و کریم انصاری‌فرد(۶۸ پنالتی) زننده گل‌های المپیاکوس بودند. کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی حضور ۹۰ دقیقه‌ای در ترکیب المپیاکوس داشت.
 3 امتیاز با پاس گل رضایی
در هفته چهاردهم ژوپیلر لیگ بلژیک تیم‌های آنتورپن و شارلوا برابر هم صف‌آرایی کردند که تیم میهمان به پیروزی ۳ – یک رسید. کریستین، هافبک پرویی تیم شارلوا ۲ گل در دقایق ۱۰ و ۲۸ به ثمر رساند. دودی نیز در دقیقه ۷۲ با پاس کاوه رضایی، ملی‌پوش ایرانی زننده گل سوم شارلوا بود. کاوه رضایی در این بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت.
 تساوی اوسترسوند‌ با سامان
خراسان نوشت:دیدارهای هفته پایانی فصل ۱۸ – ۲۰۱۷ لیگ برتر فوتبال سوئد به صورت هم‌زمان برگزار شد که تیم اوسترسوند‌ با حضور ۹۰ دقیقه‌ای سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی در خانه یونکوپینگس به تساوی بدون گل دست یافت. در دیگر دیدار این هفته، تیم از پیش سقوط ‌کرده اسکیلستونا در حضور ۹۰ دقیقه‌ای علیرضا حقیقی، دروازه‌بان ایرانی در خانه با نتیجه ۳ – یک برابر تیم سیریوس شکست خورد.  در رقابت‌های این فصل لیگ سوئد، علیرضا حقیقی دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان در ۱۶ دیداری که درون دروازه تیمش قرار گرفت، ۲۴ بار دروازه‌خود را باز شده دید تا نتواند در بازی‌های این فصل لیگ سوئد، نمره قبولی بگیرد. البته در این بین نباید از عملکرد ضعیف مدافعان اسکیلستونا هم به سادگی عبور کرد.