سکانس سانسور شده سریال پایتخت 5 در سیمای ملی، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. سکانسی که در خیال هما (همسر نقی)، نقی با یک زن تُرک ازدواج کرده است

به گزارش ندای گیلان،انتشار ویدئوی مجری‌گری نوید محمدزاده، ستاره این روزهای سینمای ایران در صدا و سیما با واکنش‌های جالب کاربران فضای مجازی همراه بود. کاربری در این باره نوشت: «خخخخ. چقدر جوون بوده. قشنگ معلومه هنوز هیشکی تحویلش نمی‌گرفته. الان واسه خودش کسی شده.» و کاربری هم نوشت: «این بازیگرا تا می‌رن تو سینما دیگه خودشون رو نمی‌شناسن و گذشته‌شون رو یادشون نمیاد.» کاربر دیگری متذکر شد: «الان دیگه عمرا بیاد تلویزیون. تو سینما واسه خودش یال و کوپالی داره.»

نگاه شفچنکویی و «لوور»گویان فردوسی‌پور

شوخی‌های داغ فردوسی‌پور در آخرین برنامه دورهمی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت. کاربری درباره اشاره فردوسی‌پور به اشتباه «لوور»گویان نماینده مجلس و شوخی با این مسئله نوشت: «این تیکه رو خیلی خوب اومد. بی‌سوادی برخی از مسئولان‌ ما واقعا مسخره کردن هم داره.» و کاربر دیگری درباره متلک مهران مدیری به فردوسی‌پور که گفت «به چشم شفچنکویی، تو هم خوبی!»، نوشت: «دو تا آدم باهوش گیر همدیگه افتاده بودن، تا تونستن از خجالت هم در اومدن.

شوخی‌هاشون هم که واویلا. واقعا واسه صدا و سیما متاسفم.»

رویای تایتانیکی بربادرفته پایتخت!

 سکانس سانسور شده سریال پایتخت 5 در سیمای ملی، در شبکه‌های  اجتماعی  منتشر شد. سکانسی که در خیال هما (همسر نقی)، نقی با یک زن تُرک ازدواج کرده است و در صحنه‌ای با شبیه‌سازی سکانس مشهور فیلم تایتانیک نقی و همسر تُرکش روی عرشه کشتی ایستاده‌اند! کاربری در خصوص این ماجرا نوشت: «واقعا محسن تنابنده چی فکر کرده که چنین سکانسی نوشته؟!» و کاربر دیگری هم یادآور شد: «وقتی ابراهیم تاتلیس تو سریال پخش می‌کنن، این‌که دیگه چیزی

نیست. من نمی‌فهمم این صدا و سیما چند چنده با خودش!»

سگ‌‌یاری در برابر سگ‌آزاری

بعد از ویدئوی جنجالی آزار یک سگ توسط یک جوان اهوازی، روز گذشته ویدئویی از اقدام قابل تحسین چند نفر در نجات جان سگی که در چاه افتاده است، منتشر شد. ویدئویی که با تحسین کاربران فضای مجازی همراه بود. کاربری در این باره نوشت: «یکی مثل این آدم واسه نجات جون سگ به ته چاه می‌ره و یکی مثل اون نامرد اون‌جوری حیوون زبون بسته رو می‌زنه!» و کاربر دیگری نوشت: «درود به شرفت. مطمئنم خدا جواب این کار خوبت رو تو همین دنیا بهت می‌ده.»

فوتبال با طعم قمه و اسلحه!

درگیری فوتبالی با قمه و اسلحه در کاروانسرای عباس آباد میامی استان سمنان، از تلخ‌ترین اتفاقات نوروزی بود. اتفاقی که ویدئوی  منتشر شده از آن مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. کاربری درباره این ویدئو نوشت: «چه خبره این جا؟ مگه تگزاسه؟ همون بهتر برای اینا زمین و سالن فوتبال نسازن.» و کاربر دیگری هم نوشت: «خدا رو شکر اینا تیم تو لیگ برتر ندارن. طرف با اسلحه شکاری می‌خواد بزنه!» کاربری هم نوشت: «به نظر من این دیگه مشکل فرهنگی نیست. مشکل روانی برخی افراده.»

توئیت جنجالی درباره سقوط تیم مشهدی

عضو شورای شهر مشهد در توئیتی سقوط باشگاه سیاه جامگان مشهد را به لیگ دسته یک به نوعی متوجه جادو و جنبل و کم کاری مسئولان کرد. این اقدام شهناز رمارم با واکنش  برخی فوتبال‌دوستان مشهدی مواجه شد. کاربری در این باره نوشت: «این حق فوتبال مشهد نیست. مسئولان این شهر نه تنها به کمک تیماشون نمیان که تازه به جسد تیماشون هم یک لگد می زنن.» و کاربر دیگری هم یادآور شد: «ایشان تا دیروز کجا بود؟ حالا که تیم سقوط کرده اومده وسط چی می‌گه؟» کاربری هم در دفاع از رمارم نوشت: «به نظر من کاملا درست می‌گه. این تیم فقط حاشیه بود و آبروریزی. همون بهتر که سقوط کرد.»