به گزارش ندای گیلان،دروغ سیزده رحیم شهریاری خواننده مشهور تبریزی که اعلام کرده بود قرار است «ابراهیم تاتلیس» برای اجرا در کنسرت بزرگ تبریز 2018 به این شهر سفر کند، حواشی زیادی را به همراه داشت. کاربری در این خصوص نوشت: «وقتی صدا و سیما ترانه‌های این خواننده ترک را در ایام نوروز پخش می‌کند […]

به گزارش ندای گیلان،دروغ سیزده رحیم شهریاری خواننده مشهور تبریزی که اعلام کرده بود قرار است «ابراهیم تاتلیس» برای اجرا در کنسرت بزرگ تبریز 2018 به این شهر سفر کند، حواشی زیادی را به همراه داشت. کاربری در این خصوص نوشت: «وقتی صدا و سیما ترانه‌های این خواننده ترک را در ایام نوروز پخش می‌کند یعنی کنسرت او در ایران هم نباید مشکل داشته باشد.» کاربر دیگری با انتقاد از این مسئله نوشت: «هم دروغ سیزده این آقای خواننده زشت است و هم حضور خواننده خارجی که اصلا کارنامه اخلاقی خوبی ندارد، در کشورمان.»

 ادعای همسر بیل گیتس درباره زنان ایرانی!

همسر بیل گیتس با انتشار پستی در فضای مجازی مدعی شد که سریع‌ترین کاهش نرخ باروری در تاریخ مربوط به زنان ایرانی است که طی چهار دهه از 5/6 به 6/1 رسیده است! این درحالی است که نرخ باروری در آمریکا 9/1 است. کاربری در این باره نوشت: «این نشان می‌دهد که چقدر کشور ما در معرض خطر پیر شدن قرار دارد.» کاربری هم یادآور شد: «سیاست‌های افزایش نرخ جمعیت باید در کشورمان هر چه زودتر به برنامه‌های عملیاتی منجر شود  وگرنه ممکن است دیر شود.»

عذرخواهی کنایه‌آمیز کی‌روش از منتقدانش

کارلوس کی‌روش پس از درخشش خیره‌کننده رونالدو، هموطنش در دیدار رئال مادرید با یوونتوس با انتشار پستی در صفحه فیس‌بوک خود از منتقدانش به طرزی کنایه‌آمیز عذرخواهی کرد. او نوشت: «از بازی دیشب (سه‌شنبه شب) رئال و یوونتوس مشخص شد سطح فوتبال در ایران و لیگ قهرمانان یکی است!» کاربری در این خصوص نوشت: «کی‌روش هم فکر می‌کند منتقدانش هیچی از فوتبال دنیا حالیشون نیست وگرنه یکی نیست بگه آقای محترم سطح درخشش رونالدو از فوتبال ایران چه عرض کنم از فوتبال دنیا بالاتره.» و کاربری هم با دفاع از او نوشت: «خدایی متلک خوبی بود. الان قلعه‌نویی‌ها و مایلی‌کهن‌ها میان می‌گن چرا از گروهمون تو جام جهانی صعود نمی‌کنیم.»

 

وقتی ترامپ «لولو» می‌شود!

روز گذشته کلیپ حضور رئیس‌جمهور آمریکا در یک مهدکودک سر و صدای زیادی به پا کرد. در این کلیپ  پس از ورود ترامپ به کلاس یکی از مهد های کودک‌  آمریکا از او می‌ترسند و فریاد می‌زنند. کاربری درباره این کلیپ نوشت: «ببین بچه هم فهمیده عجب موجودیه این بشر.» کاربر دیگری هم نوشت: «من که فکر می‌کنم این کلیپ مونتاژ شده. خیلی غیرطبیعی بچه جیغ می‌زنه. مگه لولو دیده؟»

معمای تیراندازی در ساختمان «یوتیوب»

حمله دختر ایرانی‌الاصل به ساختمان شرکت «یوتیوب» و تیراندازی در آن خبری بود که روز گذشته سر و صدای زیادی را در رسانه‌های داخلی و خارجی به همراه داشت. نسیم نجفی اقدم که گویا مشکلات روانی هم داشته در اعتراض به فیلتر شدن برخی از ویدئوهایش در یوتیوب به ساختمان این شرکت حمله و اقدام به تیراندازی می‌کند. کاربری در این باره  نوشت: «وقتی سلاح به راحتی در اختیار هر آدمی با هر مشکل روانی قرار می‌گیره این اتفاقات هم میفته.» و کاربر دیگری نوشت: «یه عمر به خاطر حقوق خوک و مرغ و زنبور و گاو به هر دری زد، آخر اسلحه گرفت ۳نفر رو مجروح‌ و سپس خودکشی کرد.»

آتش به جان کاخ چهل ستون اردستان افتاد

به گزارش خراسان،خبر آتش‌سوزی بخشی از بنای کاخ چهل ستون اردستان، روز گذشته در فضای مجازی صدای بسیاری از کاربران را در آورد. کاربری در این باره نوشت: «ای دااااد آدم یاد حمله‌ اسکندر و مغول‌ها میفته!» و کاربر دیگری هم نوشت: «علت ناکارآمدی و بی‌مسئولیتی برخی از مدیران محترم است.» کاربری هم یادآور شد: «احتمالا قراره یه عمارت جدید (برج) جاش بسازند. روشون نشده تخریبش کنن، آتیشش زدند!خ