رییس دانشگاه گیلان مهم ترین راهبرد دانشگاه گیلان در سال تحصیلی جدید را ارتقای کیفیت دانست.

 

به گزارش نداي گيلان: دکتر احمد رضی در مراسم آغاز تحصیلی که در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: ارتقای کیفیت مهم ترین برنامه دانشگاه گیلان است.

وی تعداد دانشجویان این دانشگاه را بیش از 17 هزار نفر عنوان کرد و گفت: این دانشجویان در 9 دانشکده و دو پژوهشکده دانشگاه گیلان تحصیل می کنند.

رییس دانشگاه گیلان از تدریس یک هزار و 500 استاد در دانشگاه گیلان خبر داد و گفت: از این تعداد، 520 نفر اعضای هیات علمی دائمی این دانشگاه هستند و حدود 30 درصد آنها از رتبه استاد تمام برخوردارند.

رضی ظرفیت خوابگاه های دانشگاه گیلان را 3 هزار و 400 نفر عنوان کرد و گفت:امسال با اضافه شدن ساختمان جدید، 150 نفر به ظرفیت خوابگاه ها افزوده خواهد شد.

وی داشتن تجهیزات آزمایشگاهی و کتابخوانه ای را از عوامل ارتقای کیفیت دانست و افزود: ارتقای این امکانات از سیاست های دانشگاه گیلان است که با اختصاص بخشی از بودجه دانشگاه انجام خواهد شد.

رییس دانشگاه گیلان در پایان با اشاره اینکه 40 درصد از دانشجویان دانشگاه گیلان در مقاطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند خاطرنشان کرد: تعداد دانشجویان دکتری این دانشگاه هزار و 200 نفر است.