مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان از اجرای طرح پیوند آسمانی در راستای تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند در استان خبر داد.

 لعیا علی‌نژاد ظهر امروز در نشست بسیج جامعه زنان استان با اشاره به اجرای طرح پیوند آسمانی در حوزه‌های بسیج خواهران گیلان گفت: در راستای اجرای این طرح امسال به 450 جوان گیلانی اقلام مورد نیاز جهیزیه اهدا می‌شود.

وی نقش خیران در خرید اقلام مورد نیاز نوعروسان در طرح مذکور را مهم دانست و تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح نوعروسان مورد لطف خیران قرار می‌گیرند و مقداری از اقلام جهیزیه آنها تامین می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان اقدام خیران در تهیه کمک جهیزیه برای نوعروسان را خداپسندانه خواند و اضافه کرد: طرح پیوند آسمانی به منظور مشارکت در اعمال خیر توسط افراد نیکوکار اجرا می‌شود.

وی تامین جهیزیه برای آغاز زندگی مشترک و آبرومند و برطرف شدن دغدغه خانواده‌های مستمند که توان تامین جهیزیه ندارند را از جمله اهداف اجرای طرح مذکور برشمرد.

علی‌نژاد نداشتن جهیزیه و عدم توان تامین آن را یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ازدواج نکردن بانوان دانست و تصریح کرد: بسیج جامعه زنان با توجه به اعتقاداتی که دارد به نوعروسان محروم در تهیه جهیزیه کمک می‌کند.

وی توجه به ازدواج به‌موقع جوانان را موجب جلوگیری از فساد در جامعه دانست و یادآور شد: با ازدواج به‌موقع جوانان به نسل مسلمان افزوده می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در راستای اجرای طرح پیوند آسمانی خواهران بسیجی محروم در اولویت هستند، خاطرنشان کرد: فرماندهان حوزه بسیج خواهران شهرستان‌ها درباره اهدای جهیزیه به نوعروسان محروم تصمیم می‌گیرند.

فارس