فرماندار ماسال گفت:شور و نشاط حاکم بر برنامه‌ها بستری مناسب برای همراهی خانواده‌ها با این مجموعه‌ی فرهنگی فراهم‌کرده است.

به گزارش ندای گیلان،محمود قاسم‌نژاد در نشست با اسفندیار ضیائی، سرپرست کانون پرورش فکری گیلان اظهار‌داشت: فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری کانون و هم‌چنین ورود هدفمند این مجموعه فرهنگی به عرصه‌ی فعالیت‌های علمی فرصتی ارزشمند برای آینده‌سازان ایران اسلامی است.

وی در عین‌حال از توانمندی مربیان کانون سخن‌گفت و با اشاره به اثر‌بخشی فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری تصریح کرد: شور و نشاط حاکم بر برنامه‌ها بستری مناسب برای همراهی خانواده‌ها با این مجموعه‌ی فرهنگی فراهم‌کرده است.

قاسم‌ نژاد در ادامه استمرار در امر آموزش را بسیار حائز اهمیت ارزیابی‌کرد و با اشاره به خواسته‌های کانون در زمینه توسعه و تجهیز فضا‌های آموزشی، بر همراهی مسوولان استانی با برنامه‌های این نهاد فرهنگی تاکید‌کرد.

فرماندار ماسال همچنین با اشاره به فعالیت های مناسب فرهنگی کانون پرورش فکری در ماسال و شاندرمن، گفت: فرمانداری ماسال نیز همواره سعی نموده است با کمک در جهت تامین زیرساخت های مناسب،‌از این فعالیت های فرهنگی حمایت نماید.