ما مدعیان اخلاق مداری بوده و قطعاً قانون مداری و حفط اخلاق را برخود واجب میدانیم و تا به الان سعی کرده ایم که از این اصول تخطی نکنیم

دکتر احد زاده  رئیس ستاد دکتر حسنی جوریابی در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان گفت: عده ای در صدد هستند تا با جوسازی های بی مورد جلوی حرکت عظیم مردم رشت در حمایت از دکتر حسنی را بگیرند و به خاطر دستیابی به اهداف خود از هیچ بداخلاقی دریغ نمی ورزند.
وی افزود: در خصوص برگزاری مناظره دکتر حسنی در دانشگاه ها هیچ هماهنگی با ستاد یا شخص ایشان صورت نگرفته  و عده ای کاملاً جهت دار درصدد ایجاد فضاسازی و تخریب و انحراف افکار عمومی هستند.
دکتر احدزاده بیان داشت: ما مدعیان اخلاق مداری بوده و قطعاً قانون مداری و حفط اخلاق را برخود واجب میدانیم و تا به الان سعی کرده ایم که از این اصول تخطی نکنیم.
وی با بیان اینکه بیش از 200 مورد تخلف از کاندیدا در دور دوم تا هم اکنون مستند در اختیار ستاد دکتر حسنی است افزود: موارد به مسئولان مربوطه و فرمانداری گزارش شده است و امید آن میرود مسئولان محترم در وقت مقتضی با این تخلفات برخورد کرده و مدعیان شعاری اخلاق مداری را متوجه قانون شکنی آنان کنند.
وی افزود: مردم دیگر به قانون شکنان اعتمادی ندارند افزود: مردم رشت یکپارچه با حضور حداکثری در پای صندوق های رای چنان حماسه ای را در جهت حمایت از دکتر حسنی با تک رای های خود خواهند آفرید که در طول  انتخابات های رشت بی سابقه باشد.
دکتر احد زاده با بیان اینکه تا پایان انتخابات با هیچ یک از کاندیدا ائتلافی نخواهیم داشت افزود: هرگونه خبری مبنی بر ائتلاف دکتر حسنی با سایر کاندیدا کذب خواهد بود.