امروز تصویری جالب توجه در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد. تصویری که حکایت از آن داشت یکی از شرکت ها در نظر دارد به مناسبت پیروزی یکی از نامزدهای انتخاباتی به تمامی شهروندان حوزه انتخابیه یک سال اینترنت رایگان پرسرعت اعطا کند!

دیدبان/خزر آنلاین نوشت:

به گزارش خزر،امروز تصویری جالب توجه در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد. تصویری که حکایت از آن داشت یکی از شرکت ها در نظر دارد به مناسبت پیروزی یکی از نامزدهای انتخاباتی به تمامی شهروندان حوزه انتخابیه یک سال اینترنت رایگان پرسرعت اعطا کند!

در این بین اما آن چه که عجیب به نظر می رسد این است که بی تردید اعطای چنین اینترنتی به صورت یکسال رایگان آن هم به تمامی شهروندان تالش بزرگ هزینه فراوانی را برای شرکت اعطا کننده در پی خواهد داشت.

البته مشخص نیست نماینده مردم تالش از حاتم بخشی این شرکت اطلاع دارد و آیا شرکت فوق در ازای ارائه چنین خدمتی که عملا دلیل آن را پیروزی محمود شکری در انتخابات عنوان می کند، از نماینده مردم تالش انتظاری هم دارد یا خیر؟!

هر چه که باشد ارائه چنین خدماتی به مردم کار بسیار خوب و پسندیده ای است اما قضیه وقتی شک برانگیز می شود که یک شرکت خصوصی دست به چنین کاری می زند آن هم به مناسبت پیروزی یک نماینده!