دلخوش گفت: سپردن بخش اعظمی از نقشهای اقتصادی به بخش خصوصی موجب افزایش سرعت تولید و بهبود کیفیت محصول و‌ از همه آنها مهمتر، ایجاد اشتغال برای جوانان خواهد بود

به گزارش ندای گیلان، سید کاظم دلخوش در خصوص اهداف و برنامه های خود در دهمین مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما امروز فارغ از هیاهوی تبلیعاتی و تفکیک های طرفدارانه، نماینده تمام شهروندان این شهرستان هستیم و فرقی نمیکند که چه کسی در طول این مدت طرفدار کدام کاندیدا بوده و به چه کسی رای داده است.

وی افزود: از این پس باید در دفاع از حقوق حقّه ی مردم صبور و شریف شهرستان صومعه سرا، تلاش بیشتری کرده و با توجه به قرار گرفتن در جایگاه قانون گذاری در مورد مرتفع نمودن مشکلات کشاورزان، کارمندان، فرهنگیان، بازاریان، دانشجویان، دانش آموزان و‌… سعی بیشتری داشته باشیم.

دلخوش بیان کرد:

هنوز از دوره قبل پروژه های عمومی زیادی روی زمین مانده است، که اتمام آنها موجب رونق گرفتن وضعیت معیشتی و همچنین حل شدن مشکلات مردم می شود و پروژه هایی مثل کمربندیها، میادین، احداث دانشگاه آزاد، و … حتما باید در اولویت کارهامان در مجلس قرار بگیرد.

منتخب مردم شهرستان صومعه سرا در ادامه تصریح کرد:

بزرگترین هدف بنده جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در شهرستان است، به نظر کارشناسان مرتبط با امر اشتغالزایی، سپردن بخش اعظمی از نقشهای اقتصادی به بخش خصوصی موجب افزایش سرعت تولید و بهبود کیفیت محصول و‌ از همه آنها مهمتر، ایجاد اشتغال برای جوانان خواهد بود.

مساله مهم دیگری تحت عنوان بیمه کشاورزان نیز وجود دارد که انشالله در برنامه های آتی، مورد بررسی و اجرا قرار خواهد گرفت.

دلخوش در پایان صحبتهایش با اشاره به سابقه انتصابات فامیلی برخی نمایندگان و‌ مدیران ارشد شهرستان صومعه سرا گفت: آنهایی که خانوادگی آمده اند یا با استفاده از روابط پشت پرده در دستگاهها نفوذ کرده اند، خودشان می دانند که باید بروند، هرچند ما با همه سلایق و نظرات، برای اصلاح وضعیت نامطلوب بسیاری از نهادها کار میکنیم.

منبع:خزر