ندای گیلان:مدیرکل صدا و سیمای گیلان زمان بندی پخش برنامه های تبلیغی نامزدهای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از رسانه استانی را اعلام کرد

به گزارش ندای گیلان،مدیرکل صدا و سیمای گیلان در  خصوص زمان بندی پخش برنامه های تبلیغی گفت : برنامه های انتخاباتی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان گیلان در دو ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی، برابر ضوابط تعیین شده در آیین نامه تبلیغات نامزدها و در نظر گرفتن تعداد داوطلبان استان ، برای هر نامزد یک برنامه 20 دقیقه ای تلویزیونی و یک برنامه 25 دقیقه ای رادیویی در نظر گرفته شده و هر برنامه نیز یک بار بازپخش می شود.
وی با اشاره به این که پخش این برنامه ها از 27 بهمن ماه جاری آغاز و تا پنجم اسفندماه ادامه خواهد داشت، افزود: ویژه برنامه ها با هدف آشنایی مردم با نامزدها و انتخاب اصلح تهیه و پخش می شود و نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در استان، برنامه ها، نقطه نظرات و دیدگاه های خود را درباره مسائل مهم و مختلف از طریق رسانه استانی ارائه می کنند .
مدیرکل صدا و سیمای گیلان تصریح کرد : ویژه برنامه های رادیویی تبلیغی انتخابات مجلس خبرگان در دو بخش ساعت های 10 و پنج دقیقه و 16 و 30 دقیقه پخش می شود و ویژه برنامه تلویزیونی نیز در ساعت های 17 و 30 دقیقه و 20 و 45 دقیقه بعد از پخش خبر از شبکه استانی گیلان پخش می شود.
احمد پروایی ریگ ، سید علی حسینی اشکوری، حسین ردایی، رضا رمضانی، مهدی رهنما، سید محمدصادق علم الهدی و زین العابدین قربانی، نامزدهای شرکت در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از استان گیلان هستند.
برنامه های تبلیغاتی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان از بیست و هفتم بهمن ماه تا پنجم اسفندماه از صدا و سیمای مرکز گیلان پخش خواهد شد.