آیت الله رمضانی کفت: انتخاباتی‌ترین کشور در دنیا جمهوری اسلامی ایران است و به طور میانگین هر سال یک انتخابات برگزار شده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه معنویت و عقلانیت در غرب جعلی است، تصریح کرد: برخی درصدد هستند این‌گونه القا کنند که در اسلام حاکمیت و حکومت تعریف نشده است.

وی با بیان اینکه دین برای امر بندگی آمده و اسلام در رابطه با نیازهای اجتماعی دستورات زیادی دارد، افزود: مطالعه جدید دین در دانشگاه‌های معتبر دنیا در خصوص تاثیر دین در جامعه و اصلاح جامعه در حال انجام است.

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه دشمنان با جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و… به دنبال این هستند تا این انقلاب ادامه پیدا نکند، اضافه کرد: در این ۴۵ سال پیشرفت‌های بسیاری داشتیم و در پیشرفت علم از رتبه ۶۳ به رتبه ۱۶ رسیده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: قطار انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت بوده و ایران اسلامی به یک کشور قدرتمند در معادلات سیاسی دنیا تبدیل شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه منابع خبری دشمن در حال سیاه‌نمایی و نقشه‌کشیدن برای عدم در حضور در انتخابات هستند، افزود: ممکن است کوتاهی‌هایی در مسائل مختلف جامعه هم شده باشد و باید نسبت به آن‌ها عذرخواهی کرد؛ همه باید کمک کنیم و مطالبات و انتقادات باید دلسوزانه باشد.

وی با بیان اینکه ممکن است نسبت به بعضی افراد در تیم اقتصادی نقد داشته باشیم و اگر برخی از مشکلات برطرف شود مشکلات حل می‌شود، تصریح کرد: اختلاس و حقوق‌های نجومی به مقدار کم نیز در جمهوری اسلامی زیاد است.

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه در دنیا اعتراضات صنفی فراوانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: مدتی پیش، در بحث مشکلات معلمان، نامه‌ای به رئیس جمهور نوشتیم که البته مشکل آن قشر حل شد.

وی اضافه کرد: امانت بزرگی به همه ما سپرده شده و آن انقلاب اسلامی است که اسلامیت و جمهوریت آن را باید حفظ کنیم، چرا که برای ارزش‌های آن شهدای زیادی تقدیم شده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم در حوزه سیاسی و وفاداری کم نگذاشته‌اند، اضافه کرد ما نسبت به انقلاب تکلیف داریم و البته مردم هم حقوقی دارند.

وی با بیان اینکه در دوران قرون وسطی فقط تکلیف مطرح بود اما انقلاب اسلامی ایران واژه دیگری در برابر تکلیف آورده که آن حق و حقوق مردم است که باید استیفا شود، تاکید کرد: اگر افراد بعد از انتخابات به وظایف خود عمل نکردند مردم حق پرسشگری دارند.

آیت‌الله رمضانی افزود: حضور در انتخابات حق قانونی و تکلیف الهی است و حضور حداکثری کشور را در دنیا سربلند می‌کند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نسبت به اصل و آموزه‌های انقلاب اسلامی باید احساس مسئولیت کنیم، اضافه کرد: انتخاباتی‌ترین کشور در دنیا جمهوری اسلامی ایران است و به طور میانگین هر سال یک انتخابات برگزار شده است.

 

پایان پیام/