فرماندار رودسر گفت:موکب رودسر در 35 کیلومتری کربلا مستقر بوده و برای 20 هزار نفر هر روز 2 هزار نفر به مدت 10 روز پذیرایی می‌شوند.

به گزارش ندای گیلان از رودسر، امیر جانبازی بعد از ظهر امروز در مراسم بدرقه کاروان زیارتی به کربلای حسینی در مسجد شهدای این شهرستان، اظهار کرد: ماه‌های محرم و صفر بهترین فرصت برای تفکر و تعقل بیشتر برای مهیا شدن میادین حساس زندگی است.

وی سفر به عتبات عالیات را حرکت زیبا برای شیعیان و تقویت اعتقادات معنوی و سیر الهی دانست و افزود: گام برداشتن در این سفر مقدس ضروری است تا با آگاهی و شناخت کافی باشد.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه امام حسین(ع) برای احیای دین و زنده کردن اسلام قیام کرد، گفت: مردم ایران به پرچمداری و علمداری مقام معظم رهبری تلاش می‌کنند تا دنباله‌رو نهضت حسینی باشند.

وی از کمک 350 میلیون تومانی خیران رودسر و املش برای کاروان عتبات عالیات خبر داد و یادآور شد: این کمک‌ها در قالب دو دستگاه کامیون، یک تریلی، دو ماشین سردخانه و یک خودروی ون شامل مایحتاج ضروری گوشت، مرغ، آب معدنی،…است.

جانبازی اضافه کرد: موکب رودسر در 35 کیلومتری کربلا مستقر بوده و برای 20 هزار نفر هر روز 2 هزار نفر به مدت 10 روز پذیرایی می‌شوند.

وی از اعزام  یک‌هزار و 850 نفر زائر رودسری و املشی با 6 دستگاه اتوبوس به زیارت مرقد مطهر امام حسین (ع) در عراق خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد زائر یک‌هزار و 250 نفر رودسری هستند.