مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اکران ۱۷ فیلم در جشنواره فیلم فجر گیلان گفت: هفت هزار و ۶۴۰ نفر در گیلان به تماشای فیلم های چهلمین جشنواره فجر نشستند‌.

به گزارش ندای گیلان از رشت،رضا ثقتی، با اشاره به پایان اکران هم‌ زمان چهلمین جشنواره فیلم فجر در گیلان اظهارکرد: این جشنواره امسال در دو مکان تالار مرکزی و سینما ۲۲ بهمن رشت با اکران ۱۷ فیلم برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه طی هشت روز برگزاری این جشنواره فیلم‌ها در ۴۸ سانس‌ به نمایش گذاشته شدند، تصریح کرد: هفت هزار و ۶۴۰ گیلانی به تماشای فیلم‌ها بر پرده نقره‌ای سینما نشستند.

وی فیلم های پرمخاطب چهلمین جشنواره فیلم فجر در گیلان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: فیلم‌های « مرد بازنده» و «ملاقات خصوصی» با یک هزار و ۱۸۹ مخاطب، بیشترین تماشاگر را به خود اختصاص دادند.

ثقتی با بیان اینکه امسال شاهد استقبال چشمگیر گیلانیان از جشنواره فیلم فجر بودیم تصریح کرد: مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل اکران، به تماشای فیلم‌ها نشستند.

وی از برگزاری آیین اختتامیه اکران هم‌زمان چهلمین جشنواره فیلم فجر در رشت خبرداد و اعلام کرد: این مراسم با اکران ویژه فیلم «موقعیت مهدی» (شنبه،۲۳ بهمن) ساعت ۱۸:۳۰ در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.