مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه فضای بصری برخی شهرهای گیلان در شورای فرهنگ عمومی مورد نقد قرار گرفت، گفت: فضای تبلیغی و بصری برخی شهرها با سبک زندگی اسلامی فاصله دارد.
به گزارش ندای گیلان از رشت، رضا ثقتی در نشست هم اندیشی با کانون‌های تبلیغاتی گیلان، اظهار کرد: فعالیت کانون‌ها و مؤسسات هنری و تبلیغی در چارچوب قانون صورت گیرد.

وی قانونمندی را در کار فرهنگ و هنر بسیار ارزشمند خواند و افزود: نگاه قانون مداران در حوزه فرهنگ و هنر یک نوع کار الگویی و تبلیغ محور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت مؤسسات تبلیغاتی رسمی و دارای مجوز، بیان کرد: برخی سازمان‌ها و دستگاه‌ها تمایل چندانی در فعالیت با مؤسسات و کانون‌های تبلیغات دارای مجوز ندارند.

ثقتی با بیان اینکه فضای بصری برخی شهرهای گیلان در شورای فرهنگ عمومی مورد نقد قرار گرفت، گفت: فضای تبلیغی و بصری برخی شهرها با سبک زندگی اسلامی و دینی فاصله دارد.

وی با اشاره به لزوم تشکیل کارگروه تخصصی برای کانون‌های تبلیغاتی در گیلان، افزود: تشکیل کارگروه تخصصی در راستای مطالبه گری و پیگیری مشکلات و دغدغه‌های مؤسسات تبلیغاتی در گیلان نیاز است.