همزمان با چهلمین سال برپایی نماز جمعه، میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در مصلی های برگزاری نماز جمعه استان، برپا شد و حدود ۳هزار نمازگزار از خدمات رایگان آن بهره مند شدند.
به گزارش ندای گیلان،دکتر ارسلان سالاری، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فضیلت نماز جمعه، بر آموزش های عمومی تاکید کرد و اظهار داشت: استمرار خدمت رسانی به شهروندان به منظور ارتقای سلامت جامعه،  حایز اهمیت است  و در این راستا دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها استفاده خواهد کرد.
وی افزود:  همزمان با چهلمین سالروز برپایی نماز جمعه، میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ظهر امروز، جمعه ۴ مرداد ماه به طور همزمان در مصلی های برگزاری نماز جمعه ۱۶ شهرستان در گیلان، دایر شد.
 سالاری ضمن تشکر از همکاران دانشگاه که در برپایی این برنامه ارزشمند، مشارکت کردند، خاطر نشان کرد: در مجموع حدود  ۳ هزار نمازگزار از خدمات رایگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سطح استان بهره مند شدند. در این راستا، در شهرستان رشت، با ارایه خدمات رایگان شامل؛ مشاوره سلامت، ویزیت، کنترل فشار خون و قند خون و آموزش احیای قلبی ریوی، به ۳۰۳ نمازگزار خدمت ارایه شد.
وی تصریح کرد: شبکه های بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شهرستان ها نیز با برپایی میز خدمت در مصلی های اصلی، به ارایه خدمات رایگان بهداشت و درمان پرداختند. در این زمینه شهرستان های لنگرود، رودبار و رشت از لحاظ کمی بیشترین خدمات را ارایه دادند.