رئیس شورای شهر انزلی با اشاره به برگزاری مسابقه جام حذفی بین تیم های ملوان و سپیدرود در این شهر، تصریح کرد: از سوی شورای شهر انزلی در جلسه شورای تامین این شهرستان خواسته شد که از ورود لیدر هتاک سپیدرود به ورزشگاه جلوگیری شود.

به گزارش ندای گیلان،رئیس شورای شهر انزلی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به حادثه تروریستی  اهواز و شهادت جمعی از هموطنان اشاره و اظهار کرد: تروریست ها باید بدانند جواب این رفتارهای شیطان صفتانه که به کودک کالسکه نشین و جانباز ویلچرنشین نیز رحم نمی کنند بسیار سخت پس خواهند داد.

امیر احمدی‌فرد همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه ارتباطی مردم با شورای شهر انزلی، افزود: مردم انزلی می توانند برای ارتباط با اعضای شورای شهر انزلی به سایت این شورا  مشکلات خود را مطرح کنند.

وی به ترافیک شهر انزلی نیز اشاره کرد و از شهروندان این شهر خواست تا به جای استفاده از اتومبیل های شخصی از ناوگان عمومی برای حمل و نقل استفاده کنند. هرچند با توجه به مشکلات مالی تاکنون نتوانسته ایم ناوگان عمومی شهر انزلی را تجهیز و نوسازی کنیم.

رئیس شورای شهر با اشاره به برگزاری مسابقه جام حذفی بین تیم های ملوان و سپیدرود در این شهر، تصریح کرد: با توجه به شرایط استادیوم تختی انزلی مسئولین شهری تمام تلاش خود را برای بهسازی استادیوم جهت برگزاری مسابقه انجام دادند.

وی به حوادث این دیدار نیز اشاره کرد و ادامه داد: از سوی شورای شهر انزلی در جلسه شورای تامین این شهرستان خواسته شد که از ورود لیدر هتاک سپیدرود به ورزشگاه جلوگیری شود متاسفانه چنین چیزی عملی نشد.

احمدی فر با اعلام عدم رضایت خود از مدیریت یگان ویژه در این روز، افزود: یگان ویژه در این مسابقه تنها به حمایت از تماشاگران تیم مهمان پرداختند. هتاکی و سنگ پرانی از طرف هواداران هر تیمی باشد محکوم است.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت ها شورای شهر انزلی جذب سرمایه گذار و رفع موانع سرمایه گذاری در این شهر است، است: تأمین درآمد پایدار برای انزلی از برنامه ها دیگر شورای شهر است./مهر