میر شمس مومنی زاده با اشاره به بازبودن مسیر فومن به ماسوله گفت: در مسیر فومن به قلعه رودخان به دلیل بارش سنگین برف تردد به کندی انجام می شود.

به گزارش ندای گیلان از فومن،حجت شعبان پور در حاشیه بازدید از ستاد مدیریت بحران شهرستان فومن، ضمن قدردانی از کلیه دستگاه های خدمات رسان شهرستان در اجرای اقدامات به موقع، اظهار داشت: خوشبختانه عملکرد ستاد مدیریت بحران شهرستان تاکنون مطلوب ارزیابی شده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس گزارشات سازمان هواشناسی وضعیت جوی فعلی به صورت موردی تا پنجشنبه ادامه دارد گفت: بر اساس همین گزارشات بیشترین بارش ها در استان در سطح شهرستان های فومن، صومعه سرا، رشت، و انزلی بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان افزود: حسب دستورات استاندار گیلان، فرمانداران به صورت مرتب از آخرین وضعیت شهرستانها به استانداری گزارش می دهند و وضعیت کاملا تحت مدیریت است.

وی با تاکید بر ضرورت آمادگی همه دستگاه ها با توجه به شرایط آب و هوایی و احتمال یخ زدگی سطح معابر تاکید کرد: انتظار می رود دستگاه های خدمات رسان آمادگی کافی برای ارائه خدمات در این شرایط را به شهروندان داشته باشند.

فرماندار فومن نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده گفت: با حضور ۲۰ اکیپ از استان، مشکل قطعی برق تا حد بسیار زیادی در سطح روستاهای شهرستان مرتفع شده است.

میر شمس مومنی زاده با اشاره به بازبودن مسیر فومن به ماسوله گفت: در مسیر فومن به قلعه رودخان به دلیل بارش سنگین برف تردد به کندی انجام می شود.

به گفته وی کلیه راه های فرعی شهرستان فومن باز است ولی تردد در مسیرهای صعب العبور به دلیل وجود برف در سطح معابر به کندی صورت می گیرد.