قائم‌مقام وزیر کشور از کاهش 60 درصدی غرق‌شدگان در سواحل شمال کشور طی امسال خبر داد

به گزارش ندای گیلان،تقی رستم‌وندی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از طرح ساحلی شهرستان رودسر اظهار کرد: طرح جامع سواحل شمال کشور برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مشارکت سرمایه‌گذاران در دست تهیه است.

وی تهیه طرح مذکور را در سواحل گیلان، مازنداران و گلستان عنوان کرد و گفت: با تصویب این طرح شاهد شکوفایی و پویایی سواحل شمال کشور خواهیم بود.

قائم‌مقام وزیر کشور سواحل واجارگاه و نگین شمال کلاچای را بهترین طرح ساحلی نامید و تصریح کرد: یک طرح مربوط به شهرداری کلاچای و نیز بخش‌خصوصی است که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه ساحل 45 کیلومتری رودسر در بهترین منطفه گردشگری قرار دارد، گفت: در تعطیلات اخیر دو میلیون و 400 هزار نفر گردشگر وارد گیلان شدند و بستر خدمات‌رسانی به گردشگران به لحاظ امنیت و اسکان خوب بوده است.

رستم‌وندی ادامه داد: امیدواریم با پیگیرهای وزارت کشور نسبت به تزریق بودجه برای سواحل گام‌های مهمی برای ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور برداشته شود.

وی پیگیری امور صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان را از اقدام‌های وزارت وزارت کشور برشمرد و یادآور شد: پیش‌نویس اساسنامه جدید و توجه ویژه به امور مسائل جوانان از برنامه‌های وزارت کشور است.

قائم‌مقام وزیر کشور از کاهش 60 درصدی غرق‌شدگان در سواحل شمال کشور طی امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: نظارت بر سواحل کشور از برنامه‌های دولت است.فارس