مدیر مرکز آموزش پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: طرح های پژوهشی دستگاه های اجرایی استان امسال در حول دو محور تاثیر و عواقب پاندمی ویروس کرونا بر مسائل مختلف و تحقق شعار سال است.

به گزارش ندای گیلان،نشست کارگروه آموزش، پژوهش، نوآوری و فناوری استان گیلان با سه دستور جلسه گزارش اعتبارات پژوهشی سال ۱۳۹۹ ، پیگیری توافقات سفر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به استان گیلان و گزارش برنامه های بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری سال ۱۳۹۹ برگزار شد.

دکتر علیرضا محمدی مدیر مرکز آموزش پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان در این جلسه با بیان اینکه جلسه اول این کارگروه در ۲۹ اردیبهشت برگزار شد، گفت: در جلسه اول کارگروه مقرر شد طرح های پژوهشی امسال در استان حول دو محور تاثیر و عواقب پاندمی ویروس کرونا بر مسائل مختلف استان و تحقق شعار سال باشد.

وی افزود: در محور اول آثار شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد، فرهنگ، اجتماع و سایر مسائل در استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در محور دوم با توجه به نامگذاری سال ۹۹ با عنوان “جهش تولید” توسط مقام معظم رهبری، انجام پژوهش هایی که به دستگاه ها در راستای تحقق این شعار کمک می کند، می باشد.