سرپرست شهرداری رشت با اشاره به پیشرفت ۲۷ درصدی پروژه پسماند سراوان گفت: با توجه به پیگیری‌های شورای شهر رشت، تالاب عینک ساماندهی می شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت، هادی رمضانی در هفتاد و هشتمین نشست علنی شورای اسلامی رشت با اشاره به جابجایی ایستگاه تاکسی رشت به هشتپر، اظهار کرد: در این قسمت از شهر شاهد ترافیک‌های سنگین هستیم و ساکنین منطقه از این بابت گلایه دارند.

وی با بیان اینکه باید نسبت به جانمایی جدید این ایستگاه به منظور ادامه فعالیت رانندگان مستقر اقدام شود، افزود: در این باره نیازمند همراهی پلیس راهور هستیم.

مطالعات پروژه رینگ ۹۰ متری در دست تکمیل است

یوسف یزدانی، سرپرست شهرداری رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه امیدوارم در طول دوران خدمتم مثمر ثمر باشم، اظهار کرد: پروژه سراوان پیشرفت ۲۷ درصدی داشته است و با اقدامات انجام شده تا حدود زیادی از رضایت مندی مردم سراوان جلب شده و در تلاشیم تا با جذب اعتبارات ملی به این مهم سرعت ببخشیم.

یزدانی با اشاره به پیگیری‌های شورای رشت به منظور بهره برداری از تالاب عینک رشت، بیان کرد: قرارداد ۱۰ ساله‌ای در این باره بین شهرداری رشت و آب منطقه‌ای منعقد شده و امیدواریم طی دو روز آینده رسماً کار تحویل امور مربوط به تالاب به شهرداری رشت انجام می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان، افزود: در موضوع پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان نیز قراردادی به مدت 15 سال به زودی منعقد می‌شود و در تلاشیم تا این پارک با تمدید 30 ساله به شهرداری رشت واگذار شود.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به اجرایی شدن روشنایی بلوار خرمشهر رشت، بیان کرد: در موضوع رینگ ۹۰ متری نیز بحث مطالعات در دست تکمیل است و در تلاشیم تا از اعتبارات ملی برای این مهم بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به ثبت جهانی رشت به عنوان شهر صنایع دستی در یونسکو افزود: اعضای شورای رشت نهایت همکاری و همراهی را در این موضوع داشتند و یقیناً با کسب این برند و معرفی صنایع دستی رشت، اتفاقات خوبی در حوزه اشتغال شهر رقم می‌خورد.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به تلاش‌های انجام شده در راستای انتقال کارخانه آسفالت رشت بیان کرد: با این اقدام، آسفالت گرم و با کیفیت مناسب‌تر در سطح شهر اجرایی می‌شود.