مدیر منطقه یک شهرداری رشت گفت: به عنوان منطقه یک شهرداری رشت باید همه تلاشمان را انجام دهیم و با تامین منابع مالی ، شهردار رشت را در اجرای پروژه های عمرانی همراهی کنیم.

به گزارش ندای گیلان از رشت، جلسه کمیته درآمدی، به منظور بررسی راهکارهای تامین منابع مالی، افزایش درآمد و ارائه خدمات به شهروندان به ریاست یوسف یزدانی مدیر منطقه یک شهرداری رشت برگزار شد.

یوسف یزدانی مدیر منطقه یک شهرداری رشت در این جلسه ضمن تاکید به اهمیت طرح میثاق اظهار کرد: به عنوان منطقه یک شهرداری رشت باید همه تلاشمان را انجام دهیم و با تامین منابع مالی، شهردار رشت را در اجرای پروژه های عمرانی همراهی کنیم.

وی با بیان اینکه طرح میثاق بسیاری از معضلات و مشکلات ترافیکی شهر رشت را برطرف می کند بیان کرد: طرح میثاق شهردار رشت نسخه نجات بخش وضعیت ترافیکی و عمرانی شهر رشت است.

مدیر منطقه یک شهرداری رشت در مورد موضوع هایی مانند بند ت تبصره ۶ تبدیل آرای تخریب به جریمه و تسهیلاتی که قانون گذار به شهروندان ارائه می کند را از موارد مهم دانست و خاطرنشان کرد که همه حوزه ها باید وظایف خود را به صورت جد پیگیری کنند.

لازم به ذکر است در این جلسه همینطور در مورد اطلاع رسانی در خصوص تخفیف فیش های عوارض نوسازی که در پایان مرداد  ۱۴۰۲ فرصت باقی است مورد تاکید قرار گرفت که این موضوع  به نحو احسنت اطلاع رسانی شود تا شهروندان از این فرصت استثنایی بهره مند شوند.