استاندار گیلان از موافقت نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه با پرداخت اعتبار برای تجهیز بیمارستان‌های شهرستان‌های تالش و لنگرود خبر داد و گفت : عملیات ضدعفونی اماکن عمومی در تمامی شهر‌های گیلان انجام می‌شود.

به گزارش ندای گیلان،ارسلان زارع، استاندار گیلان از موافقت نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه با پرداخت اعتبار برای تجهیز بیمارستان‌های شهرستان‌های تالش و لنگرود خبر داد و گفت که عملیات ضدعفونی اماکن عمومی در تمامی شهر‌های گیلان انجام می‌شود.

او با اشاره به ضرورت تجهیز بیمارستان‌های تالش و لنگرود، افزود: بر اساس برآورد صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیزات این بیمارستان‌ها نیاز است که خوشبختانه با دستور مساعدت نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، با پرداخت این مبلغ موافقت شده است.

استاندار گیلان گفت: وعده ۲۸ میلیارد تومانی هم که دکتر نوبخت داده بود، به موقع انجام شد و بخشی از ملزومات و مایحتاج دانشگاه علوم‌پزشکی خریداری و بخشی از معوقاتکارکنان این دانشگاه پرداخت شد.

زارع افزود: درخواست‌های دیگری داشتیم مبنی بر ارسال کیت‌های تشخیصی آزمایشگاه‌ها و ملزومات محافظت شخصی که خوشبختانه این امر محقق شد و از امروز تست‌های تشخیص ویروس کرونا در استان انجام می‌شود و نیازی برای ارسال به انستیتو پاستور تهران نیست.