چندین هفته از آغاز طرح جدید شهرداری سیاهکل برای زیرسازی و آسفالت، بلوارکشی و شاید پس از آن زیباسازی بلوار در ورودی این شهر می گذرد

به گزارش ندای گیلان و به نقل از درسیاهکل، چندین هفته از آغاز طرح جدید شهرداری سیاهکل برای زیرسازی و آسفالت، بلوارکشی و شاید پس از آن زیباسازی بلوار در ورودی این شهر می گذرد.

گمانه زنی ها بر این بود که این ورودی قبل از عید نوروز و سرازیر شدن مسافرهای نوروزی به اتمام برسد، اما چیزی که میهمانان نوروزی سیاهکل در این ورودی مشاهده کردند؛ جاده ای نیمه ساخته با موانع لاستیکی فراوان بود که می بایست برای رسیدن به مرکز شهر از آن عبور کنند.

وجود این موانع خطراتی را نیز برای وسایل نقلیه به وجود آورده که می بایست با احتیاط از آن عبور کنند.

یکی از جاذبه های گردشگری هر شهر، نصب تابلوی زیبا برای معرفی مناطق دیدنی و تاریخی و زیباسازی فضای ورودی آن می باشد که مسئولین شهری تمام تلاش خود را برای بهتر جلوه دادن آن انجام می دهند.

با توجه به اینکه این ورودی می تواند گردشگرهایی که قصد ورود به شهر را ندارند به خود جلب کند، اما ورودی سیاهکل در ایام عید و پس از آن و حتی با گذشت حدود یک ماه از سال جدید نیز به شکل زیر بوده و هر چند روز یک بار تغییراتی جزئی در ساخت آن ایجاد می شود.

لازم به ذکر است؛ قبل از عید در شهرهای همجوار نیز طرح هایی در ورودی شهر انجام شد که با متمرکز کردن نیروهای شهرداری و پیمانکارها، آن طرح ها قبل از ورود مسافرهای نوروزی به اتمام رسید و شهرداری سیاهکل نیز به راحتی با متمرکز کردن نیروهای خود این کار را انجام دهد که البته اینچنین نشد.

bolvar-1 bolvar-2 bolvar-4 bolvar-7