سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان شناخت نیازمندی دانشجویان و تلاش برای رفع آن را گامی در جهت بالندگی ایران اسلامی خواند و افزود: اساتید،معلمان،دانشجویان و دانش آموزان به عنوان لایه بزرگترین اجتماعی بیشترین نقش را در آبادانی و توسعه پایدار ایفا می کنند.

به گزارش ندای گیلان، سومین نشست کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان گیلان برگزار شد.

در این نشست سید جلال سید محمدی سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات گیلان از اقدامات صورت گرفته در خصوص بهسازی دانشگاهها و مراکز آموزشی و نیز بهسازی خوابگاه ها و امورصنفی دانشجویان تقدیر کرد.

وی با اشاره به نقش مراکز آموزش عالی و دیگر موسسات آموزشی در اعتلای علمی کشور اظهار داشت: این مراکز می توانند توسعه فرهنگی را نیز در جامعه پدیدار کنند.

سیدمحمدی بر ضرورت توجه به امکانات زیرساختی در حوزه آموزش تاکید کرد و افزود: با تلاش و پیگیری های بعمل آمده از سوی مدیران دستگاه های ذیربط امروز دانشگاه ها ، مراکز آموزشی و خوابگاه های دانشجویی گیلان از وضعیت مطلوبی برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت جویی در امور ترویجی باید به عنوان یک اصل مهم مورد توجه قرار گیرد زیرا موجب بهبود روند فعالیت ها و بهره گیری از توان فکری دیگر افراد می شود.

سیدمحمدی شناخت نیازمندی دانشجویان و تلاش برای رفع آن را گامی در جهت بالندگی ایران اسلامی خواند و بیان داشت: اساتید،معلمان،دانشجویان و دانش آموزان به عنوان لایه بزرگترین اجتماعی بیشترین نقش را در آبادانی و توسعه پایدار ایفا می کنند.

وی در پایان راهپیمایی 13آبان را جلوه ای از وحدت و یکپارچگی صاحبان فکر و اندیشه خواند و از تمامی اساتید،معلمان،دانش آموزان،دانش پژوهان و علاقمندان به علم و دانش خواست تا با اقتدار و حضوری گسترده در راهپیمایی 13آبان حاضر شوند.