مدیرعامل شرکت نفت ایرانول با بیان اینکه اگر تحریم‌ها برداشته شود می‌توانیم بازارهای جهانی را تسخیر کنیم، گفت: اصلا نگران رقابت نیستیم.

به گزارش ندای گیلان: گردهمایی اتوسرویس کاران استان گیلان به دعوت شرکت نفت ایرانول برگزار شد .

مدیر عامل شرکت نفت ایرانول در این گردهمایی اظهارکرد: این شرکت در کل کشور دو پالایشگاه تهران و آبادان را دارد و تنها شرکتی‌ست که بهترین دوران پایه را داراست .

عیسی اسحاقی با بیان اینکه در سال گذشته 1400 میلیارد تومان فروش داشتیم، تصریح کرد: به هیچ وجه نگران برداشته شدن تحریم‌ها و ورود به عرصه رقابت در بازارهای جهانی نیستیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر تحریم‌ها لغو شود قادر به تسخیر بازارهای جهانی هستیم، افزود: یکی از اهداف مهم ما توسعه صادرات است.

اسحاقی خاطرنشان کرد : روغن ایرانول در کشورهای آسیای میانه، اکراین، یمن، پاکستان، لبنان، آفریقای جنوبی، ترکیه و بسیاری از کشورهای دیگر با استقبال بسیار بالایی روبرو شده است .

وی با بیان اینکه امیدواریم روزی برسد که صادرات محصول خام نداشته باشیم، عنوان کرد: در سالهای گذشته کیفیت محصولات ایرانول را ارتقا بخشیده‌ایم و کارشناسان ما همچنان برای دستیابی به کیفیت بیشتر در تلاش هستند.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از دریافت پیشنهاد همکاری و تبادل دانش از جانب شرکت‌های اروپایی در چند ماه گذشته خبر داد و افزود: حتما در آینده گام‌های محکمی در این زمینه خواهیم برداشت و نگران فروش محصولات نیستیم.